Perä
Perä
Tulevaisuutta ajatellen rupesin miettimään,että onko kukaan laittanu hiacen perää rambleriin,lähinnä käviskös se miten hyvin leveyden puolesta?Tai olisko jotain muuta varteenotettavaa perävaihtoehtoa,sen pitäs kestää kasimoottorin valtaisat voimat [smiley=wink.gif]
Perä
Hiasen perän leveys on ihan sama. Ja lehtien korvakkeet ovat pikkuisen väärässä paikkaa, mutta ne on helppo tehdä uusiksi ja samalla saa perän keskelle koria! Americaneissa alunperin akseli on pikkuisen toisella puolella!
Välitys on yleensä 4.11, joten kierroksia tulee matka-ajossa. Mutta lukkoperän saa aika edullisesti ja 10" jarrut kans. Ja jos perä on uudempaa mallia, niin käsijarru värkitkin on samalla puolen kuin Americanissa. Mutta jos perä on 4-vedosta, niin saa samaan rahaan 6-pulttivanteet...
tosson semmonen hiasen perä...

Välitys on yleensä 4.11, joten kierroksia tulee matka-ajossa. Mutta lukkoperän saa aika edullisesti ja 10" jarrut kans. Ja jos perä on uudempaa mallia, niin käsijarru värkitkin on samalla puolen kuin Americanissa. Mutta jos perä on 4-vedosta, niin saa samaan rahaan 6-pulttivanteet...
tosson semmonen hiasen perä...

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82