Raidetanko
Raidetanko
Mietin tässä ,että mitä muuta eroa on -67 Rebelin ja -70 Rebelin raidetangonpäissä kuin eri kierre.Onko nivelen kartio samankokoinen,entä kokonaispituus?Meinaan -67 Rebeliin on sisempi nivel aikas kalliin puoleinen.Jos kartiot ois molemmissa samankokoiset ja pituus natsais,niin silloinhan vois hommata kaikki nivelet -70:stä Rebelistä pääsis vaan halvemmalla.
Raidetanko
Kartioiden paksuudessa tais olla jotain eroja, niitä isompia ei edes tainnu saada kuin Rare-Partsilta ja jos ovat oikeat, mulla on niitä hyllyssä!!! Tutkitaanko?? Taitaa olla mulla molempia hyllyssä tällä hetkellä!!
EDITTIÄ: Tarkistin ja joo, ne sisemmät päät löytyy varastosta, ulommat tilaustavaraa!!
EDITTIÄ: Tarkistin ja joo, ne sisemmät päät löytyy varastosta, ulommat tilaustavaraa!!
Raidetanko
169,00/kpl vapaasti Espoossa (noi tuli just viime viikolla Rare-Partsilta ihan hyllyyn, kun joku niitä on kyselly)!! Jotkut ulommat päät tuli kanssa, mutta ne sopii johonkin muuhun AMC:n tuotteeseen...
Raidetanko
On mun budjetille liian arvokkaat.Tein tänään tutkimusta ja totesin,että -68 Dartissa on sama kartio nivelissä ja väliholkkia pitentämällä sais käymään.Kyselin hintojakin,niin alta 200 euroa tulis maksamaan kaikki nivelet ja väliholkit.En tiedä mitä mieltä ootte tämmösestä,mut köyhän on pakko soveltaa.
Raidetanko
On mun budjetille liian arvokkaat.Tein tänään tutkimusta ja totesin,että -68 Dartissa on sama kartio nivelissä ja väliholkkia pitentämällä sais käymään.Kyselin hintojakin,niin alta 200 euroa tulis maksamaan kaikki nivelet ja väliholkit.En tiedä mitä mieltä ootte tämmösestä,mut köyhän on pakko soveltaa.
Vapaa maa, sovella!!
Raidetanko
Raidetankojen väliholkkia en ainakaan itse jatkaisi hitsaamalla.
Hankkisin sopivaa ainesputkea, tarvittavat kierretapit jne, äkkiä arvioiden hintaa yhden raidepään verran. :-[ :-/
Vapaa maa.... ;)
RS
Hankkisin sopivaa ainesputkea, tarvittavat kierretapit jne, äkkiä arvioiden hintaa yhden raidepään verran. :-[ :-/
Vapaa maa.... ;)
RS
Raidetanko
Ja ottaen huomioon, että se toinen kierre pitää olla vasenkätinen, muuten ei puoliaurauksensäätö onnistu... Ja ohjauksen osia ei saa edelleenkään hitsata (tai ainakaan ei saa jäädä kiinni)!!
Raidetanko
http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=140210 Tollane tuli vastaa.
Siitä vois lähtee aika huokeesti....ku ei oo ketää kiinnostanu. tosin en tie onko väärät päät...
Siitä vois lähtee aika huokeesti....ku ei oo ketää kiinnostanu. tosin en tie onko väärät päät...
Raidetanko
alta 200 euroa tulis maksamaan kaikki nivelet ja väliholkit.
Tuosta tekstistä minä ymmärrän ainakin, että ostaa väliholkin, ei tee itse???? Kommentoinee varmaan itse lisää...
Ja minä ainakin soveltaisin ja tekisin kaikkein halvimmista osista :P