Kardaanikulmia ??
Kardaanikulmia ??
Kun menin ja laitoin CJ3:een Xj:n voimapaketin, tuli jakolaatikko aikalail taakse. Tullee aikaslyhkänen kardaani, aikashirmukulmilla. (n.40 cm) :o
Mietin, et jos kääntäis pinionia ylöspäi. Mahtaako herkästi otaa ja väristä?
Tiiän kyllä et kulmien pitäis olla liki samat, mut kärsiikö kääntää nii paljoo? ;D
Paras olis tietty laittaa tuplaristikol oleva akseli, mutkun toistaseks siihen on jäämäs toi alkuperänen slip malli(%%%).
Jos jollaki on hyvä idea...
Mietin, et jos kääntäis pinionia ylöspäi. Mahtaako herkästi otaa ja väristä?
Tiiän kyllä et kulmien pitäis olla liki samat, mut kärsiikö kääntää nii paljoo? ;D
Paras olis tietty laittaa tuplaristikol oleva akseli, mutkun toistaseks siihen on jäämäs toi alkuperänen slip malli(%%%).
Jos jollaki on hyvä idea...
Kardaanikulmia ??
Aika lyhyeks jää!!!
Jos jakolaatikko on NP-231, niin Slip Yoke Eliminator -kit (löytyy hyllystä) ja tuplaristikkoinen kardaani on must!!! Muuten menee takimmaista niveltä pahimmillaan kahden viikon välein!! On kokeiltu...
Jos jakolaatikko on NP-231, niin Slip Yoke Eliminator -kit (löytyy hyllystä) ja tuplaristikkoinen kardaani on must!!! Muuten menee takimmaista niveltä pahimmillaan kahden viikon välein!! On kokeiltu...
Kardaanikulmia ??
231 on. Lyhentääkö häntää, sais vähän lisää mittaa... ;)
Olishan mulla tietty uus voimanulosottopaketti ja kardaani tohon, mut sen duplaristikon joutuis sit jollaki lailla soveltaa.
No, tätä vaa mittailen ja suunnittelen välillä, ku varsinaisse rakentamisse ei tälhaavaa aikka oikkeriit. :-? :-/
Olishan mulla tietty uus voimanulosottopaketti ja kardaani tohon, mut sen duplaristikon joutuis sit jollaki lailla soveltaa.
No, tätä vaa mittailen ja suunnittelen välillä, ku varsinaisse rakentamisse ei tälhaavaa aikka oikkeriit. :-? :-/
Kardaanikulmia ??
231 on. Lyhentääkö häntää, sais vähän lisää mittaa... ;)
Lyhentää, se on sen yksi tarkoitus!!
Itseasiassa niitäkin sarjoja on kahta mallia ja se toinen (jota mulla ei ole varastossa) lyhentää jakolaatikkoa enemmän!!
Tässä se, mikä on varastotuote: http://www.jamant.fi/slip-yoke-eliminator-yjtj-oa1867660-p-1547.html ja se toinen maksaa 373,00 ja on tilauskamaa ja seuraava tilaus lähtee tänään, eli jos sellaisen tarviit, niin hopi hopi, soita mulle äkkiä!!!
Kardaanikulmia ??
Täällähän ei tapahdu nyt mittää äkkiä...
Mittailen ny ensi kaikki kohdillee, ei ole tarkotus tolla ajella ihan heti, että ehtii tilata myöhemminki.
Mittailen ny ensi kaikki kohdillee, ei ole tarkotus tolla ajella ihan heti, että ehtii tilata myöhemminki.
Kardaanikulmia ??
Täällähän ei tapahdu nyt mittää äkkiä...
No ei siinä mitään, jos ei ole kiire asialla ;) !! Yleensä vaan pitäis osat saada eiliseksi ;D ;D
Kardaanikulmia ??
Mulla on tossa omassa CJ5:ssa takakardaani myös aika lyhkänen noin 40cm, jos sitäkään. Siinä on tupla ristikko ja hyvin on pelittänyt. Voin suositella! Siinä on kyllä tomaatti ja DANA20 jakoloota, eli silleen vähän eri homma
Tossa kuvassa näkyy kuinka pätkä toi takakardaani on

Tossa kuvassa näkyy kuinka pätkä toi takakardaani on

Kardaanikulmia ??
Ei ole Cassu sun takakardaanissa tuplaristikkoa (sulla on siinä kardaanissa kaksi ristikkoa, tuplaristikkokardaanissa on yhteensä kolme ristikkoa)!!
Kardaanikulmia ??
Aahaa... asia vilpitön, noh hyvin on pelittänyt ;) :D
Kardaanikulmia ??
Mulla on tossa omassa CJ5:ssa takakardaani myös aika lyhkänen noin 40cm, jos sitäkään.
Näemmä on kans aika lyhkänen ja varmast toimii, on vissiin loivilla kulmilla ja pinionin akselin suunta näyttää ainakin kuvaskatsoen aika samansuuntaselta ku jakolaatikosta tuleva akseli.
No jos pudotan jakolaatikkoo vähäsen, käännän perää hiukkasen,ja vähennän maavaraa... enkä silti pääse lähellekkään...