ja jokku ihmettelee että mikä meitä porilaisia vaivaa.. hmmm..
jaa sellaisilla työkaluilla teitte remppaa jota ittellä ei ees oo autossa. ei mul mitään kärkäripihtei oo autossa. pitäskö laittaa noiden muiden sekaan sellasetkin.
mitäs siitä koneesta siis laukesi? (ja pitää tyhmänä kysyä että miksi te sitä tulppaa rikoitte?)
On jokaisen itsensä päätettävä mikä on kellekkin "arvokas". pussihousuilussa on se ärsyttävä piirre että sitä on jotenkin pakko tuputtaa... laikka-avokin voipi olla komia... itse ajattelin hommata raadompaa jonka voi lintata oikein huolella niin ei tarvitse tuota omaa pomppaa pilata kokonaan :D
On jokaisen itsensä päätettävä mikä on kellekkin "arvokas". pussihousuilussa on se ärsyttävä piirre että sitä on jotenkin pakko tuputtaa... laikka-avokin voipi olla komia... itse ajattelin hommata raadompaa jonka voi lintata oikein huolella niin ei tarvitse tuota omaa pomppaa pilata kokonaan :D
Kyllä tuota tuputtamista on joka harrastusmuodossa. Eli ei lähdetä foorumilla erottelemaan harrastajia eri ryhmiin. Meitä Rambleristejä on liian vähän eroteltavaksi. ;)
Yleisesti ottaen voin todeta, että useimmiten ihmiset suosittelevat sitä, minkä itse kokevat läheisimmäksi. Oli se sitten vaikka viiatti sitikkaharrastajalle.