käynnistys ongelma... iso sellainen

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Älä huoli, kyllä se kohta taas sataa...

Kandeis hommaa tai duunaa semmoinen bikini top, joka tulee tuulilasin karmin ja kaaren väliin, on näpsä suoja sadekuuroille.

Mulla oli sellainen ite tehty Wranglerissa, kun yhden kesän ajoin ilman kattoa ja ovia. Tietty kunnon rättikatto on hyvä, mutta siinä on enmmän hommaa ja rumakin on ja vie tilaa jajaja...
CULMALA

Viesti Kirjoittaja CULMALA »

Mitä siitä hommelista nyt tuli lisälaskua? Vai tuliko? Joko siitä on viimeinen luku kirjoitettu, vai miten tämä homma nyt loppupeleissä meni. Tuo tarina vähän hyppää tuossa loppuvaiheessa ja tarinaan jää aukkoja.

Hienoa tietenkin on että sait auton nyt hyviksi ilmoiksi ajokuntoon
Cassu

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Jouduin muutaman satasen "korjauksesta" maksamaan, eli uudet laakerit. Homma on sikäli vielä kesken että aion kuluttaja asiamiehen kautta valittaa asiasta. Homma riitautetaan ja kuluttaja lautakunta käsittelee asian ja tarvittaessa mennään oikeuteen!
Cassu

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Älä huoli, kyllä se kohta taas sataa...

Kandeis hommaa tai duunaa semmoinen bikini top, joka tulee tuulilasin karmin ja kaaren väliin, on näpsä suoja sadekuuroille.

Mulla oli sellainen ite tehty Wranglerissa, kun yhden kesän ajoin ilman kattoa ja ovia. Tietty kunnon rättikatto on hyvä, mutta siinä on enmmän hommaa ja rumakin on ja vie tilaa jajaja...

Olen asiaa kyllä pohtinut, olen myös harkinnut oviaukkoihin "rättejä" jotka aukeis vetoketjujen avulla, siis silloin kun katto on alhaalla...  
Jago

Viesti Kirjoittaja Jago »

Hienoa Cassu!!!!!!
hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Hyvä, että laitteet toimii taas. Kyllä avoautoilu on kivaa!! Sen verran tuossa laina CJ:llä jo pääsi makuun. :) :)
Vastaa Viestiin