Suomen Javelin ja Amx mallit

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

No minähän tietty olin liikkeellä vaimon käyttiksellä...

Jave pötköttää tallissa, katsastuskunnossa tosin, ehkä kesäkuun alusta sitten.
HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Satuin Alavudella ensimmäistä kertaa näkemään tämän -68 SST:n livenä. Omistajana Asunmaa tietääkseni jo vuodesta -97.

Tämä autohan oli jo täällä kuvassa, jossa rekkari on NK-564. Oli kai muinoin BOF-25. Tässä kuosissa en ole kuvia nähnyt.

Viimeinen kuva vielä muitakin huonompi, kun kännykällä napsin tontin reunalta. Takapään muokkaus ehkä jakaa mielipiteitä lienee tapahtunut melko kauan sitten.
HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Facebookissa oli nimimerkki Buickadin hienoja kuvia Kauhajoen cruisingista viikko siten. Mukana oli komea 73-74 mallin vihreä Javelin. Lisäksi tämä on kuulemma ollut jo pitkään tuolla Kauhajoella päin, täysin uusi tuttavuus mulle kuitenkin. Harmi etten saanut rekisteristä selvää. 

Kosti

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Facebookissa oli nimimerkki Buickadin hienoja kuvia Kauhajoen cruisingista viikko siten. Mukana oli komea 73-74 mallin vihreä Javelin. Lisäksi tämä on kuulemma ollut jo pitkään tuolla Kauhajoella päin, täysin uusi tuttavuus mulle kuitenkin. Harmi etten saanut rekisteristä selvää. 

Tässähän se Jave :P

Sammy

Viesti Kirjoittaja Sammy »

Tampereen näyttelyssä joku isäntä jutteli, että hänellä on ollu pitkään vihreä, olisko ollu -74, Jave tallissa, jonka laittamiseen hänellä oli nyt viimein tänä kevään ollut aikaa. Sano tilanneensa uudet jarruosat etc. jotta sais liikkeelle. Voisko tää olla se, vai onko vielä eri auto?
HV

Viesti Kirjoittaja HV »

Kyllä uskon että on samasta autosta kyse. Ei ole tosiaan kovin kaukana meikäläisestä tämä auto, mutta sopisi hyvin kuvaan tuo, ettei ole ollut ajossa viime vuosina.
karzi

Viesti Kirjoittaja karzi »

Kuva Kari Mörö American Car Show Oulu 1986
karzi

Viesti Kirjoittaja karzi »

Sopperin Jute laitto kuvan. Mun Jave. Ei ole kuosi paljoa muuttunut. Kuva ilmeisesti ajalta kun 401 asennettu. Joskus 80-luvulla...ehkä.
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Lueskelin vanhoja autolehtiäni ja VM 10/73 törmäsin kuvaan -73 Javesta, joka mainitaan Pauli Toivosen autoksi.

Eli äijä ajeli mun auton jälkeen ainakin toisella Javellakin, olikohan sillä käytössä siitä välistä vielä ko automalli.

Tuolla meidän luettelossa näkyy -73 olleen yx 401:llakin, varmaan se yksilö. Rekkari silloin ABL-985, kiliseekö kellot?
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Vastaa Viestiin