Just aamulla huomasin, että lämppäri ei pyöri, muuta kuin nopeimmalla.
En oo pellin alle vie kurkannut.
Onko tuo vastus moottori tilan puolella vai hytissä koje taulun alla jossain.
Kertokaa mulle sijainti. Ei tarvii koko autoo purkaa ja tonkia läpi.
XJ:n lämppärin moottorin nopeus vastus
XJ:n lämppärin moottorin nopeus vastus
Kojetaulun alla!!
Tarkennusta pyydän...
Kuskin jalko tilan puolelta vai pelkääjän.
Onko helposti, vai täytyykö purkaa koje taulun muoveja...
---------
Esim. Dodgen RamVanissa on hanskalokeron alla, eli ylhäältä päin pääsee käsiksi. Ja alhaalta päin ei edes ole näkö yhteyttä.
XJ:n lämppärin moottorin nopeus vastus
Kojetaulun alla!!
Tarkennusta pyydän...
Kuskin jalko tilan puolelta vai pelkääjän.
Onko helposti, vai täytyykö purkaa koje taulun muoveja...
Herranisäsentään >:(, onko seniin vaikeaa kumartua sinne kojetaulun alle ja katsoa??
Siellä se on oikeassa reunassa, noin 230 millimetrin päässä oikean puolen kick-panelista, tausta/kiinnityslevy pystyssä, ruuvien kannat on oikealle taaksepäin viistosti!!! Ei tartte välttämättä purkaa mitään tieltä, töpseli irti ja kaksi ruuvia ja se on kädessä!! Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä! Löytyykö??
XJ:n lämppärin moottorin nopeus vastus
Kojetaulun alla!!
Tarkennusta pyydän...
Kuskin jalko tilan puolelta vai pelkääjän.
Onko helposti, vai täytyykö purkaa koje taulun muoveja...
Herranisäsentään >:(, onko seniin vaikeaa kumartua sinne kojetaulun alle ja katsoa??
Siellä se on oikeassa reunassa, noin 230 millimetrin päässä oikean puolen kick-panelista, tausta/kiinnityslevy pystyssä, ruuvien kannat on oikealle taaksepäin viistosti!!! Ei tartte välttämättä purkaa mitään tieltä, töpseli irti ja kaksi ruuvia ja se on kädessä!! Kasaus päinvastaisessa järjestyksessä! Löytyykö??
No, kun en työ kiireiltä ole edes vielä koko kojetaulun alla käynyt katselemassa.....
XJ:n lämppärin moottorin nopeus vastus
Johan nyt myrkyn lykkäs >:(
Vastus on nyt kädessä ja näyttää aivan ehjältä.
Flukella vähän mittailin ja kaikista navoista on yhteyttä, eli vastukset ei olisi rikki.
Mittasin autosta johdot ja jokaiselle eri nopeudelle tulee plussa virtaa.
Napa numerot
4 - nopea (eli siitä lähtee sinne ropellille päin johto myös)
1 - vähän hitaampi
2 - vieläkin hitaampi
3 - hitain
5 - ei johtoa, on vain väli hyppy.
vastus irtaallaan ajoin napaan 3 plussaa.
Flukella mittailin, että virtaa tulee joká napaan.
Mutta autoon kun laittaa paikoilleen, niin navasta 1 virta ei mene napaan 5.
Noiden välissä on tuollainen jokin vastus mötikkä.
Irrallaan virta meni, ja moottoirn kuormittaessa ei mene.
Eli vika on ilmeisesti siinnä.
Ei kai tuo siitä ota itseensä jos tinaa tuon tilalle jonkin rautalanjan hypyksi,, saapahan hitaampiakin toimimaan
????????
Tosin tina taitaa vastuksien lämmöstä sulavan, joten juottaa messingillä tai hopealla....
Vastus on nyt kädessä ja näyttää aivan ehjältä.
Flukella vähän mittailin ja kaikista navoista on yhteyttä, eli vastukset ei olisi rikki.
Mittasin autosta johdot ja jokaiselle eri nopeudelle tulee plussa virtaa.
Napa numerot
4 - nopea (eli siitä lähtee sinne ropellille päin johto myös)
1 - vähän hitaampi
2 - vieläkin hitaampi
3 - hitain
5 - ei johtoa, on vain väli hyppy.
vastus irtaallaan ajoin napaan 3 plussaa.
Flukella mittailin, että virtaa tulee joká napaan.
Mutta autoon kun laittaa paikoilleen, niin navasta 1 virta ei mene napaan 5.
Noiden välissä on tuollainen jokin vastus mötikkä.
Irrallaan virta meni, ja moottoirn kuormittaessa ei mene.
Eli vika on ilmeisesti siinnä.
Ei kai tuo siitä ota itseensä jos tinaa tuon tilalle jonkin rautalanjan hypyksi,, saapahan hitaampiakin toimimaan
????????
Tosin tina taitaa vastuksien lämmöstä sulavan, joten juottaa messingillä tai hopealla....