360 motti ja turbiinin koppa...

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Eli sinne kuluu jonkinlainen shimmilevy. Kun huomasin omasta että puuttuu, mitä seurauksia. Ihmetellyt kun jostain vuotaa öljyä laatikko, huomasin että startin alta puuttuu pelti, lähinnä kun wagoneerin alla kattelin niin chieffistä puuttuu.. Sen tiedän jos turbiinin ja levy painaa toisiaan niin vetolevy hajoa mutta auto pelaa silti. Laatikko märkä alta ja joskus lisättävä... Vaikka ottanut turbiinin luukun ja kattonut käydessä, ei mitään mistään vuoda. Voiskohan silti turbiinin stefa vuotaa kun mennyt rikki, kun shimmilevyn verran painaa (sitten on pumpun tiiviste).... Jos se vuotaa niin vähän ja johonkin kulman taakse jää piilon ja sitten kun enemmän sitä, kerralla tulee esiin... Iso homma muuten ottaa moottori pois vielä kun pelaa. Mitä ongelmia noissa joskun ollut.... Jokainen jenkki vuotaa aina laatikon alta ennemmin tai myöhemmin mutta hatuttaa kun auto märkä alta....
coronetti
Viestit: 179
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 6:34 pm

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja coronetti »

Tarkotatko tota tommosta levyä,mikä näkyy viidennessä kuvassa?

http://www.jeepforum.com/forum/showthread.php?t=789620
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Toi ei ole shimmilevy, toi on prikka!! Siitä tosin menee kaikki kuusi pulttia läpi!
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Tuo taitaapi olla se... Kyllähän se....
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

No sillä ei ole mitään tekemistä toiminnan kanssa, se on vain prikkalevy!!
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja maasturi »

No hyvä, jos kyseessä olisi GM tuote niin. Ei kestä vetolevy. 350 laatikon ja 6,2 dieselin välistä puuttuisi. Sen mulla kokemusta ja nähnyt sitä korjausta, sitten kestää kun pistää shimmiä, koska muuten turbiini painaa vetolevystä läpi.. Keskikohta repeää vetolevystä irti... Jännä juttu taas. GM laatua siinä ;D ;D ;D ;D ;D mutta AMC kestää paremmin... Paremmin kestää AMC ;)....
lucifer74
Viestit: 861
Liittynyt: La Touko 01, 2004 8:40 pm

360 motti ja turbiinin koppa...

Viesti Kirjoittaja lucifer74 »

No sillä ei ole mitään tekemistä toiminnan kanssa, se on vain prikkalevy!!



No hyvä, muistin just et toi levy roikkuu yhä Vanhan tallin seinällä..



Eipä tosin chieffi ole edistyny, eikä taida vähään aikaan edistyäkään..
Vastaa Viestiin