Aussie locker

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Enzo
Viestit: 1241
Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 10:46 am
Paikkakunta: Tampere

Aussie locker

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Tietääkseni bensa- ja dieselversioissa eri välitykset dieselin ollessa tiheämpi.
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Aussie locker

Viesti Kirjoittaja juhap »

Tuo perä, minkä joskus A-V:ltä ostin, on juurikin tuo päivitetty AMC 15 eli 35. ja siihen hommaisn tuon Aussie lockerin. Se oli kotoisin 79 Concordesta sama perä kököttää tuolla Eaglen alla. Siihen hommasin levylukon, ja molemmat lukot Jeepin dana 35 perissä olleita. Enkä ole huolissani noiden kestävyydestä ollenkaan. :P
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

Aussie locker

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Tuo perä, minkä joskus A-V:ltä ostin, on juurikin tuo päivitetty AMC 15 eli 35. ja siihen hommaisn tuon Aussie lockerin. Se oli kotoisin 79 Concordesta sama perä kököttää tuolla Eaglen alla. Siihen hommasin levylukon, ja molemmat lukot Jeepin dana 35 perissä olleita. Enkä ole huolissani noiden kestävyydestä ollenkaan.  :P



Mitä Juhap luulet, saisiko tuollaisia periä apuna käyttäen Americaaniin lukollisen perän rakennettua? Millä osilla lähdettäisiin liikkeelle?



RS
juhap
Viestit: 6799
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Aussie locker

Viesti Kirjoittaja juhap »

En ole koettanut sopiiko nuo murikat 15:n sisään. Vanhalla tallilla olisi yksi sökö akseli, jonka voisi joskus (jos vaan ehtisi) purkaa ja testata...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin