Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Eikös nää muutokset koske vaan henkilöautoja ja pakettiautojen verot pysyy entisellään??
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Saattaa olla vaikutusta vanhempien vanien jne. hintaan. Ensin käyttömaksu ja sit vielä kallistuva dieselvero siihen päälle. Taitaa olla bensakone kohta harrastekäytössä edullisempi.
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Jotakin hyvää sentään,
"Hallitus ehdottaa, että sähköiset rekisteröintipalvelut otetaan vaiheittain käyttöön. Palveluja on tarkoitus kehittää saadun palautteen perusteella. Ensimmäisessä vaiheessa otettaisiin käyttöön sähköinen ilmoitus ajoneuvon liikennekäyttöön otosta ja liikennekäytöstä poistosta sekä mahdollistettaisiin uuden rekisteröintitodistuksen tilaaminen kadonneen tai turmeltuneen todistuksen tilalle. Ensimmäinen vaihe on tarkoitus ottaa käyttöön keväällä 2010."
http://www.ake.fi/AKE/Ajankohtaista/Vuoden+2009+tiedotteet/Hallitus+esittää+-++Ajoneuvojen+rekisteri-ilmoituksia+mahdollista+tehdä+jatkossa+sähköisesti.htm
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Nooo.. väärää ja väärää. Nyt ensin 3/2010 tulee tämä co2 henkilöautoihin ja sit pakut yms 2011
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Jos kääntäis tän välkkytouhun päälaelleen ja hommais niin paljon painavia autoja ulkomailta kun mahdollista ja pistäis ne kaikki seisotavakuutukseen. Valtion logiikan mukaan tällön valtio "menettäis" verotuloja seisottamisesta ja jos siitä sais samanlaisen joukkohysterian kun tupakinpoltosta ja ilmaston lämpenemisestä niin lopputuloksena asia kääntyis päälaelleen.
T: snadi kundi stadista.
T: snadi kundi stadista.
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Eikös aika moni harrastaja ole vaihdellut kaikenlaisia kevyempiä osia autoonsa, kuten alumiinista imusarjaa, vesipumppua, syyläriä, vanteita ja joillakin on lasikuidusta lokasuojaa, konepeltiä ja puskuria. Näistähän koostuu jo helposti 50 kg painon säästöä. Ajoneuvoverotaulukossa voisi päästä jopa yhtä edullisempaan luokkaan. Kai toi kokonaismassa on muutoskatsastettavissa?
Sitten kun lähdetään oikein optimoimaan auton painoa ihan vain ajoneuvoveron takia, niin henkilömäärää vähentämällä niitä säästöjä vasta alkaa tulemaankin.
Paljonko on 2-paikkaisen AMX:n kokonaismassa? Alkaa verotus edesauttamaan AMX:n hankintaa ;)
Sitten kun lähdetään oikein optimoimaan auton painoa ihan vain ajoneuvoveron takia, niin henkilömäärää vähentämällä niitä säästöjä vasta alkaa tulemaankin.
Paljonko on 2-paikkaisen AMX:n kokonaismassa? Alkaa verotus edesauttamaan AMX:n hankintaa ;)
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Eikös aika moni harrastaja ole vaihdellut kaikenlaisia kevyempiä osia autoonsa, kuten alumiinista imusarjaa, vesipumppua, syyläriä, vanteita ja joillakin on lasikuidusta lokasuojaa, konepeltiä ja puskuria. Näistähän koostuu jo helposti 50 kg painon säästöä. Ajoneuvoverotaulukossa voisi päästä jopa yhtä edullisempaan luokkaan. Kai toi kokonaismassa on muutoskatsastettavissa?
Sitten kun lähdetään oikein optimoimaan auton painoa ihan vain ajoneuvoveron takia, niin henkilömäärää vähentämällä niitä säästöjä vasta alkaa tulemaankin.
Paljonko on 2-paikkaisen AMX:n kokonaismassa? Alkaa verotus edesauttamaan AMX:n hankintaa ;)
http://www.supercars.net/cars/2982.html
Käyttövoimavero tulevaisuudessa...
Toi AMX/3 ei nyt ihan ollut mielessä.
Ajattelin näiden '68-'70 vamistettujen AMX:in kokonaismassaa?

Ajattelin näiden '68-'70 vamistettujen AMX:in kokonaismassaa?
