Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Mää kävin koeajamassa 2.7 300c farkun. Olihan se laiska, mutta ois sillä pärjännyt.
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Nyt Chevy Epica,hieno peli.ja loistava hintalaatu suhde.Chevrolet,Heartbeat of Ame...öh,Korea
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Nyt olis uusi käyttis ja sain vanhennettua 4 vuotta nyt ollaan vuodessa -89 , Chevy Silverado 6.2 D
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
No meillä nuorennettiin käyttistä neljällä vuodella.
Eli Sirkun turbo Juke vaihtui puolet vähemmän ajettuun spagetti Jeep Renegade Trailhawkiin. Eka diesel käyttis, 170 hp, 350 nm 1750 rundilla, satasen vauhdissa joku 1500 kierrosta ja kiihtyäkin pitäis 8,9 sataseen, ei huono.
9 pykäläinen automaatti on ZF:n tekosia.
Valmiita ajo-ohjelmia, jos ite ei ymmärrä kaasua annostella oikealla vaihteella, löytyy siis lumelle, mutaan, kivikkoon, tais olla jotain muutakin. Joutavuuksia ainakin kaistavahti ja start/stop toiminnot, jotka onnex saa napista pois. Ties mitä löytyy, kun manuskan tavaa.
Kattelin jo netistä jeeppiuskottavuuden takia pohjapanssaria, mut hokasin, et tohon trailhawk-pakettiin kuuluu alustan suojaus ja kun konttasin kattelee ja koputtelee, niin hitto vie, siellähän on varsin järeän oloiset panssarit koneen ja lootan alla ja takapäässäkin kax panssaria. Ajoltaan mukavan leppoisa, tyhjäkäynnillä ymmärtää dieselix, ajossa ei enää huomaa, pitkien joustojen takia mukavan pehmoinen kulku. Ja suht ripeäkin, kun niittaa lapun lattiaan. Oikein kivan tuntuinen peli, jos vaan toimii, niinkuin jaappanialainen Juke toimi.
Eli Sirkun turbo Juke vaihtui puolet vähemmän ajettuun spagetti Jeep Renegade Trailhawkiin. Eka diesel käyttis, 170 hp, 350 nm 1750 rundilla, satasen vauhdissa joku 1500 kierrosta ja kiihtyäkin pitäis 8,9 sataseen, ei huono.
9 pykäläinen automaatti on ZF:n tekosia.
Valmiita ajo-ohjelmia, jos ite ei ymmärrä kaasua annostella oikealla vaihteella, löytyy siis lumelle, mutaan, kivikkoon, tais olla jotain muutakin. Joutavuuksia ainakin kaistavahti ja start/stop toiminnot, jotka onnex saa napista pois. Ties mitä löytyy, kun manuskan tavaa.
Kattelin jo netistä jeeppiuskottavuuden takia pohjapanssaria, mut hokasin, et tohon trailhawk-pakettiin kuuluu alustan suojaus ja kun konttasin kattelee ja koputtelee, niin hitto vie, siellähän on varsin järeän oloiset panssarit koneen ja lootan alla ja takapäässäkin kax panssaria. Ajoltaan mukavan leppoisa, tyhjäkäynnillä ymmärtää dieselix, ajossa ei enää huomaa, pitkien joustojen takia mukavan pehmoinen kulku. Ja suht ripeäkin, kun niittaa lapun lattiaan. Oikein kivan tuntuinen peli, jos vaan toimii, niinkuin jaappanialainen Juke toimi.
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Mitäs raati on mieltä, meniskö liian kiikkeräx normi ajoon jos nostan maavaran 26 senttiin 1,5 tuuman korotuksella ihan vaan jeeppiyttä korostamaan. Nettiä selatessa tähänkin löytyis mitä vaan, melkoisia möyriöitäkin näistä rakennellaan. Sirkku kyllä väitti sillä Kehä ykkösellä noinkin ihan hyvin pärjäävänsä...
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Ei tietenkään mene, korotusta kehiin vaan!
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Onkos tuo dziippi joku omaa sukua Fiat Panda...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Hehe, sinnepäin, eka hiivatin ja hyslerin yhteistyö jeeppi.
Neliveto panda olis varmaan maastossa pätevämpi kokonsa takia.
Neliveto panda olis varmaan maastossa pätevämpi kokonsa takia.
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Eikait tuo Jeep Renegade mikään Panda ollutkaan, eiks se ollut Fiat 500X se sen sisarmalli? Oli mikä oli niin hieno Jeeppi on jokatapauksessa. Oon tommosilla Renegadeilla (diisselillä ja bensalla) ajellut useamman tuhat kilometriä vuokra-autoina niin Euroopassa kuin Jenkeissäkin. Ehdottomasti tuo diisselikone oli se parempi vaihtoehto.
En lähtis korottamaan, tossa on meinaa vakiona todella hyvä alusta ja josset meinaa mutakuopalle lähteä rämpimään niin tolla pärjää hyvin ilmankin korotusta.
En lähtis korottamaan, tossa on meinaa vakiona todella hyvä alusta ja josset meinaa mutakuopalle lähteä rämpimään niin tolla pärjää hyvin ilmankin korotusta.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Minkälaisia käyttökindereitä teillä on?
Tuskin tuleekaan korotettua, ei meinaa kattoa saada pestyä nytkään ja jos lokasuojiin tulis vielä tuota enemmän tilaa, se vaatis jos isompaa pyörää ja tää todellakin on vaan käyttis täällä alsfalttiviidakossa.