Onko tuo XJ:n kitkalukkoperä millainen käytölleen? Tekeekö mitään? Kuluuko ajan mittaan? Voiko korjata jos ei enää pidä? Pitääkö olla jokin oma öljynsä/lisäaine?
kuka osaa kertoa?
XJ:n kitkalukko???
XJ:n kitkalukko???
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
XJ:n kitkalukko???
Kaikki tasauspyörästön luistonrajoituksella (limited slip) varustetut perät kuluu. Öljyn sekaan kuuluu laittaa kitkaa muuttava lisäaine. Ilman lisäainetta luistoa rajoittavat levyt joko pureutuvat toisiinsa liikaa (perä paukkuu) tai luistavat liikaa (ei pidä). Seurauksena on levyjen ennenaikainen kuluminen ja perään kohdistuva suurempi rasitus. Ne levyt on vaihdettavissa ja monet "kiristävät" lukkoa asentamalla pakkaan lisää levyjä jolloin kitka kasvaa levyjen välisen pintapaineen kasvun myötä.
XJ:n kitkalukko???
Juu ja uusia kitkalevypakkoja on varastossa, joten vanhan kuluneen korjaaminen onnistuu ihan suht helposti!!
XJ:n kitkalukko???
Mikä on tuotenro?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
XJ:n kitkalukko???
Mikä on tuotenro?
Minkä??
Lisäaine: http://www.jamant.fi/lslisaaine-cro4318060-p-1429.html
kitkalevyt: http://www.jamant.fi/levysarja-xjmjyjtjzjwj-cro83500263-p-654.html