XJ:n cruise
XJ:n cruise
Mistäs lähtis vikaa hakemaan? Pönttö on vaihdettu, mutta ei mitään vaikutusta.
XJ:n cruise
Eikös noissa ollu aika usein vikaa siinä viiksen juuressa johdoissa???? Niin muistaakseni Jamantti joskus mua valisti. GM:lläinen cruisen viiksi ei kuulemma käy ristiin (damn, ku mulla olis yks Astron viiksi jemmassa).
XJ:n cruise
Mulla oli ainakin viiksen juuresta johtoja poikki.
Ihanan ohuita ja ahtaasti.
Sain silti liitettyä, ja kutiste sukkaa sopivasti, että ei hierry poikki uudestaan, ja tottakai sen jälkeen johdot ei mahdu normaalisti oleen, joten pikkusen viilalla viilailua, ja taas mahtui oleen.
-----
Tai ekanahan tulee tietysti mieleen, että olet tottakai tämän viiksen toiminnan tarkistanut ja todennut että toimii, jos kerta jo komponenteja olet alkanut vaihteleen???
Että sähkö kulkee?? Ja sulake tottakai :-X
Ihanan ohuita ja ahtaasti.
Sain silti liitettyä, ja kutiste sukkaa sopivasti, että ei hierry poikki uudestaan, ja tottakai sen jälkeen johdot ei mahdu normaalisti oleen, joten pikkusen viilalla viilailua, ja taas mahtui oleen.
-----
Tai ekanahan tulee tietysti mieleen, että olet tottakai tämän viiksen toiminnan tarkistanut ja todennut että toimii, jos kerta jo komponenteja olet alkanut vaihteleen???
Että sähkö kulkee?? Ja sulake tottakai :-X
XJ:n cruise
Sulake ok, mut johtoja en sen enempiä ole vielä ropannut. Täytyy jossain vaiheessa kaivaa noi rattiputken muovit irti ja katella.
XJ:n cruise
Sulake ok, mut johtoja en sen enempiä ole vielä ropannut. Täytyy jossain vaiheessa kaivaa noi rattiputken muovit irti ja katella.
Muistaakseni muovien irroitus ei paljoa auta, se viiksi pitää purkaa, ennen kuin muovit lähtee.
Eli riittää kun purat viiksen.
Näin ainakin muistelisin.....
Korjatkaa joku jos olen väärässä.
Ratin käytin irti, kun tais viiksen purkamiseen tarvita sieltä päin ottaa joku pikku haitta pois.
En nyt muista.
Väsyttää, täytyis lähtee nukkuu... :-[
XJ:n cruise
Eli jos GM:äläisen pylvään viiksen haluaa purkaa, niin on mentävä ratin takaa sisään. Nee päällyset kun ei ole purettavissa. Se pylväs on putki jonka sisällä kaikki roju on. Ratin alla olevan hammaskehän irrottaminen ja varsinkin asentaminen se vasta mukavaa on. Pyöreällä lankasokalla lukittu. Kehää pitää painaa alla olevaa jousta vasten alaspäin että sokka irtoaa. Eikä se irrotus vaan se asennus. Pakkaa olemaan hermoja syövää touhua.
XJ:n cruise
Eli jos GM:äläisen pylvään viiksen haluaa purkaa, niin on mentävä ratin takaa sisään. Nee päällyset kun ei ole purettavissa. Se pylväs on putki jonka sisällä kaikki roju on. Ratin alla olevan hammaskehän irrottaminen ja varsinkin asentaminen se vasta mukavaa on. Pyöreällä lankasokalla lukittu. Kehää pitää painaa alla olevaa jousta vasten alaspäin että sokka irtoaa. Eikä se irrotus vaan se asennus. Pakkaa olemaan hermoja syövää touhua.
Just jotain tällaista muistelin ::)