maaleista

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
Jam

maaleista

Viesti Kirjoittaja Jam »

mistähän nuo 69. javeliinissä käytetyt väri vaihtoehdot ja numerot löytäis. oliskohan niistä joku kartta olemas.ku pitäis toi väri päättää näkis olisko alkuperäis väreis jotain hyviä vaihtoehtoja.
pekka

maaleista

Viesti Kirjoittaja pekka »

Netistä löytyy aika hyvin, tossa ja tossa  scannaukset on tosin melko varmasti hiukan pielessä

Ebayssa on noita kans ihan kohtuu hintaan tarjolla.  Nää sit taas voi olla vanhuuttaan muuttanu hiukan sävyä
HV

maaleista

Viesti Kirjoittaja HV »

Noita maaleja oon omiin autoihin kans pähkäilly.

Siis värit on kyllä jo valittu, ne on alkuperäiset, ainakin tällä haavaa.

Ongelma on kuka osaa ne tehdä, siis oikea sävy pitäis saada jollain nykyisellä maalimerkillä. Ainakin tuo 70 Javen BBO olis kiva saada oikein  ;)

Jago

maaleista

Viesti Kirjoittaja Jago »

Turussa kyselin jokunen vuosi sitten maaleja BBO Hornetiin ja löytyi suoraan värikirjasta väri. Olisikohan ollut DuPont???

Liikettä en enää muista mistä kyselin.
Enzo

maaleista

Viesti Kirjoittaja Enzo »

Netistä löytyy aika hyvin, tossa ja tossa  scannaukset on tosin melko varmasti hiukan pielessä

Ebayssa on noita kans ihan kohtuu hintaan tarjolla.  Nää sit taas voi olla vanhuuttaan muuttanu hiukan sävyä

Joo, toi Matador Red näyttää aika ruskeelta...
RamiS

maaleista

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Mun auto on Matador Red.

RS
tl

maaleista

Viesti Kirjoittaja tl »

Mun auto on Matador Red.

RS

Onks sulla sille joku nykyaikanen värikoodi? Ambo pitäis jossain kohtaa vetää kyseisellä värillä
RamiS

maaleista

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Täytyy kaivaa värikartta tallilla esiin, jos maalari ois kirjannut sen muistiin. jos ei oo niin täytyy soittaa sille. :)

RS
jukkis

maaleista

Viesti Kirjoittaja jukkis »

Suunnitelen hornettiin sini,valko puna maalausta. Onko siihen joku "oikee" yhdistelmä? Pikaseen tuli mieleen big bad blue, frost white ja matador red yhdistelmä, oiskohan järkevä? Mulla on hyvät kontaktit kyllä noihin värien hommaamiseen kun vaan alkuperäset koodit/nimet on tiedossa.
tl

maaleista

Viesti Kirjoittaja tl »

Suunnitelen hornettiin sini,valko puna maalausta. Onko siihen joku "oikee" yhdistelmä? Pikaseen tuli mieleen big bad blue, frost white ja matador red yhdistelmä, oiskohan järkevä? Mulla on hyvät kontaktit kyllä noihin värien hommaamiseen kun vaan alkuperäset koodit/nimet on tiedossa.

Noitahan on ollu kisavehkeissä eri sävyillä mutta -70 siviili trans am javelin tais olla Matador Red, Frost white ja Commodore Blue
Vastaa Viestiin