Onko kellään kokemuksia kyseisistä flekteistä. Mulla ei jeeppiin mahdu sähköflekti syylärin sisäpuolelle ja sen ulkopuolella oleva ei oiken kesä kuumalla riitä joten ajattelin että tällaisen kun lämäsis pumppuun kiinni niin pitäisi auttaa?
Toi on siitä hyvä ettei vie paljon tilaa 2,5 cm paksu
Noi mekaanisethan on aina imeviä, eli tarviit just tollasen clockwise version mikä tossa kuvassakin on. Aika härpättimiä noi tarvikeflektit on, koita ettiä sellanen amc:n oma monisiipinen versio, on tehokkaampi ja paremman näköinen ;)
Noi mekaanisethan on aina imeviä, eli tarviit just tollasen clockwise version mikä tossa kuvassakin on. Aika härpättimiä noi tarvikeflektit on, koita ettiä sellanen amc:n oma monisiipinen versio, on tehokkaampi ja paremman näköinen ;)
on toi alempi kuva todella paljon orkkis tuulettimen näkönen... nämähän tarvii semmosen n.5cm palasen vesipumpun ja tuulettimen väliin että mahtuu pyörimään, ainakin mulla... lämpöongelmia ei ainakaan ole ilmennyt, eli siirtänee tarpeeksi ilmaa.
viskolla varustettu tommonen lienee paras vaihtoehto....? semmonenhan on se mitä AMC on käyttänytkin ja mikä multakin hornasta löytyy.
ja loogisesti jos malli on SLIM niin se ei siirrä samaa ilmamäärää kuin normi...
tossa 2,3 ja 4 kuvissa sellanen mitä tarkoitin tollanen on velipojan wagossa ja on tehokas. Ja sen spacerin voi jättää pois jos on tilanahtautta, tossa wagon koneessakaan sitä ei ostettaessa ollu ku se oli hornan keulilla
Mulla on javessa ton ekan kuvan mallinen ja toimii ihan ok, kun on spacerilla laitettu ihan liki jäähdytintä. Tossahan noi siivet oikenee kierrosten mukaan ja imee siis tehokkaasti heti tyhjäkäynniltä lähtien.
Mulla on ainoat ongelmat ollu ton kanssa, kun Norjan keikalla painettiin aika lämpimällä kelillä satasen vauhtia pidemmän matkaa ja perä on 3,91, eli kone kiersi aika reippaasti. Kiinteällä lapakulmalla varustettu ois varmaan ollut silloin parempi. Mutta muutoin ei ole ongelmia ollut edes stadin kesäruuhkissa.
Onko kellään tiedossa saako noita suomesta jostain...? Turun US partsissa oli yksi mr gasketin "slim" mallinen. Oli 18 tuumainen eli hitusen iso... joku 15 tai 16 tuumainen olisi hyvä
Mahtuuko 2kpl Cherokeen sähköisiä aputuulettimia (imevä ja varustettu kehyksellä) jäähdyttimeen vasempaan ja oikeaan reunaan?
Sähköpuhaltimen etuna on, että se puhaltaa täysillä myös kun moottori on tyhjäkäynnillä. Voi jopa säästää bensaa, kun pyörii vain silloin kun tarvitaan.