Ohjaussimpukan kääntövarsi tiukassa.

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
sillu
Site Admin
Viestit: 2153
Liittynyt: La Joulu 21, 2024 8:53 pm

Ohjaussimpukan kääntövarsi tiukassa.

Viesti Kirjoittaja sillu »



Tappelin loppukesästä samas asias Javelin kanssa. Tolla ulosvetäjällä en kans tehny mitään. Lähti tunnin ihmettelyn jälkeen metallitaltalla, joka vaan oli siitä hankala et luisti tietenki aina sivulle..

tämä kun olisi ollut siinä vaiheessa.. (jatkossa on)



h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

Ohjaussimpukan kääntövarsi tiukassa.

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

Palloniveliä ja raidetangonpäitä lähti näppärästi tolla murtohaarukalla. Bilteman valettu murtohaarukka tosin hajosi jossakin vaiheessa. Joku taottu versio voisi olla kestävämpi. Mallailin hajonnutta murtohaarukkaani kääntövarrenkin irroittamiseen, mutta ei se olisi mahtunut simpukan ja varren väliin. Itse karsastan ohjaussimpukan kovakouraista käsittelyä. Kai sitä pelkää hajottavansa sen herkän mekaniikan pajavasaroilla tai murtohaarukalla. Ainakin rälläkkä oli riittävän hienovarainen ja varsi oli ~2 minuutissa irti.
Jago
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 3:05 pm

Ohjaussimpukan kääntövarsi tiukassa.

Viesti Kirjoittaja Jago »

Joskus irrotin käyttöautosta raidetangonpäätä Bilteman murtohaarukalla, haarukka levisi kuin mummon eväät ja nivel istui tiukassa.
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Ohjaussimpukan kääntövarsi tiukassa.

Viesti Kirjoittaja tl »

Sama kokemus tosta pilteman haarukasta, itse tosin oon saanu sillä muutaman nivelen irti ihan hyvin, mutta artsi yritti jotain vähän järeempää totkeramin niveltä paukuttaa irti niin haarukka antautu ennen niveltä
sillu
Site Admin
Viestit: 2153
Liittynyt: La Joulu 21, 2024 8:53 pm

Ohjaussimpukan kääntövarsi tiukassa.

Viesti Kirjoittaja sillu »



Pitääpä siis kiinnittää huomiota laatuun ennen ku ostan :)
Vastaa Viestiin