Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Lisää tyhmiä kysymyksiä...Mutta kysyn nyt kuitenkin,eli onko kukaan vaihtanut ramblerin rattimanuaalia
automaattivaihteiseksi? Onko ihan älyttömän hankala homma? Isot pojat kertoi,että joku oli joskus
vaihtanut rambleriin volvosta automaattilootan ja että hyvin sopi. Onko kellään kokemuksia ja mistähän
volvosta mahtaa olla kyse?
automaattivaihteiseksi? Onko ihan älyttömän hankala homma? Isot pojat kertoi,että joku oli joskus
vaihtanut rambleriin volvosta automaattilootan ja että hyvin sopi. Onko kellään kokemuksia ja mistähän
volvosta mahtaa olla kyse?
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Kandee hankkia automaattivaihteisen Ramblerin rattipylväs, vaihteisto ja jarrupoljin.
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Meidän Americanan manuska on vaihdettu peräti lattiashifterillä veivattavaan automaattiin, kuulemma Javelinista, niitäkin joskus löytynyt vissiin ihan purkaamoista, hurjaa. Siinä vaan samalla mennyt letkeä etusoffa.
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
automaatin etsintä voi olla hiukan vaikeaa, mutta jos löytyy niin shifterin voi pistää lattialle käytännössä millävain kepukalla (automaattitaunushifteristä hurstin räikkäshifteriin) taikka sitten tosiaan etsiä automaatti americanista soveltuva rattiputki.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Lisää tyhmiä kysymyksiä...Mutta kysyn nyt kuitenkin,eli onko kukaan vaihtanut ramblerin rattimanuaalia
automaattivaihteiseksi? Onko ihan älyttömän hankala homma? Isot pojat kertoi,että joku oli joskus
vaihtanut rambleriin volvosta automaattilootan ja että hyvin sopi. Onko kellään kokemuksia ja mistähän
volvosta mahtaa olla kyse?
No ei toi nyt varmaan mahdoton homma ole, kaveri muutti chevy II manuaalirattivaihteen toimimaan automaatilla ja pelaa hyvin. Vivustot rattiputkelta laatikolle joutuu ainakin tekemään uusiksi ja jonkun näköinen osoitinkaaviokin olis varmaan ihan hyvä.
Jotkun volvon lootat on bw:n valmistamia ja ne käy ilmeisesti suoraan, paitsi turbiinikoppa täytyy ottaa ramblerista. Volvon lootat taitaa myös olla hiukan heikompia kun on tarkoitettu vähän pienempien koneiden perään.
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Manuaalimies ajaa kotiin ;D!
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Kytkinpolkimen voi painaa alas ja jättää lattiamaton alle (olen vaan kuullut) tai poistaa vaihtamatta koko systeemiä. Olen tollasen vaihdon joskus tehnyt ja käytin hajottamosta ostettua Nissanin sifteriä. Budjetti kun oli mikroskooppinen.
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Lisää tyhmiä kysymyksiä...Mutta kysyn nyt kuitenkin,eli onko kukaan vaihtanut ramblerin rattimanuaalia
automaattivaihteiseksi? Onko ihan älyttömän hankala homma? Isot pojat kertoi,että joku oli joskus
vaihtanut rambleriin volvosta automaattilootan ja että hyvin sopi. Onko kellään kokemuksia ja mistähän
volvosta mahtaa olla kyse?
No ei toi nyt varmaan mahdoton homma ole, kaveri muutti chevy II manuaalirattivaihteen toimimaan automaatilla ja pelaa hyvin. Vivustot rattiputkelta laatikolle joutuu ainakin tekemään uusiksi ja jonkun näköinen osoitinkaaviokin olis varmaan ihan hyvä.
Mulla on classicissa tehty moinen temppu ja liimattu pieni naulan pätkä shifterin varteen siihen rattiputken viereen. Sen jälkeen katsottu mihin naula osoittaa eri vaihteilla ja lätkäisty pieni P,R,N,D,2,1 tarra sopivaan kohtaan rattiputken kylkeen ;D
En siis ole itse tehnyt. Ihan niinkuin olisin siihen autoon tehnyt mitään muutakaan... :-/
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
yks juttu. JOS teette tollasen swapin niin PYYDÄN. Tehkää se kunnolla, ei tartte sit seuraavana kesänä tapella uudestaan saman homman kanssa kun vanhat viritykset hajoaa... varsinkin jos meinaat autoa myydä niin tollanen poljin maton alla/sähelletty rattiputki oon yks karseimmista virityksistä mitä autosta voi löytää. :P
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Rattimanuaalista automaattivaihteiseksi?
Joo no toi pätee kaikkeen auton rakenteluun että kannattaa tehdä kerralla kunnolla niin ei tarvi sitten jännittää että toimiiko vai ei. (Tätä viisautta kun oppis itsekkin joskus noudattaan)
Kytkinpolkimen poisto on yleensä niin helppo homma että ei sitä kannata sinne maton alle jättää, jonkun holkin sinne voi joutua tietysti tilalle laittaan jos on samalla akselilla jarrupolkimen kanssa. Ja jarrupolkimen voi samalla leventää niin on mukavempi käyttää.
Kytkinpolkimen poisto on yleensä niin helppo homma että ei sitä kannata sinne maton alle jättää, jonkun holkin sinne voi joutua tietysti tilalle laittaan jos on samalla akselilla jarrupolkimen kanssa. Ja jarrupolkimen voi samalla leventää niin on mukavempi käyttää.