Ratti/lattiavaihteinen classic

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
A-V
Viestit: 7629
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Ratti/lattiavaihteinen classic

Viesti Kirjoittaja A-V »

tuotanoin. jos laatikko on samanlainen (tai vastaava) kuin vanha ei luulis olevan ongelmia kytkeä sitä orkkisvivustoon takaisin. Lattiashifterin vivustot on aina täysin erit kuin rattivaihteisen, vaikka laatikko olisikin samaa mallia molemmissa, mutta jos sulla on ne rattivaihteisen vivustot tallella niin...



Tästä huolimatta uskoisin, että vivustot saa sopimaan nykyiseen lootaan kummasta shifteristä vain, tosin jos laatikko on vaihtunut mallia niin niitä todennäköisesti joutuu lyhentelemään/jatkamaan tarpeen mukaan.



Jos sulla on laatikko irti niin katsoppas monellako pultilla sen kansi on kiinni ja löytyykö siitä notuuleita (peltilätkiä numeroineen tms), voidaan sit tsekata onko laatikko alkuperäistä vastaava (eli onko tiedossa enempi vai vähempi töitä).



lykkyä tykö projektiin!
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vastaa Viestiin