Avaamalla menee rikkaammalle. Ruuvilla säädetään seoksen määrää. Ei pitäisi olla isoa merkitystä kulutukseen
maantiellä, koska ruuvi säätää seosta vain tyhjäkäynnillä ja siirtymävaiheessa tyhjäkäynniltä tehoille.
kaasarista
kaasarista
Siin on bensapinta säädetty pikkusen alle ohjearvon ja sitten laitettu se paineensäädin ettei tulvis suotta. Kandee koittaa sitä painetta alentaa ensin. Jouduin laittaa melkolailla auki että ei tukehdu kiihdyttäessä.
Toi 70-luvun 232 ei oo kyl mikään pisaralla-pisimmälle-moottori mun kokemusten mukaan optimisäädöissäkään.
Toi 70-luvun 232 ei oo kyl mikään pisaralla-pisimmälle-moottori mun kokemusten mukaan optimisäädöissäkään.
kaasarista
Paljon on kulutus kiinni myös perän välityksestä, eli paljonko härveli kiertää maantievauhdeissa.