Matkustelevat... Missäs tällä kertaa?
Tässä juuri junalla Helsingistä työreissulta palaamassa. Kyllä oli lunta ja vilskettä..
Ajeltiin sit 821 km Rukalle hiihtämään viikoksi.
Mutta eihän täällä ole jumalauta lunta!
Latupohjat on ajettu, mutta latuja ei ole voinut ajaa, oisko tuota snögaa joku 10 senttiä, kun vantaalla oli puol metriä ja hyvät ladut.
Rinteitä on tykitetty ja ne on hyvät, mutta ei ole mun laji. 15 pakkasta ja kova tuuli jäädyttää noi meidän piskit, ettei niitten kanssakaan voi pitkiä kävelylenkkejä tehdä. No jos kerrankin söis, jois, saunois ja nukkuis pois univelat, ettei kuolemalle jää niin paljoa kuitattavaa... Ja tosta Sirrin "uudesta" autosta löytyi kaikenlaisia hienouksia, kun oli matkan aikana aikaa tavailla liki 550-sivuista manuskaa, esim taukolämpö piti koirat sulana, kun itse käytiin matkalla syömässä jne. Cruise oli loppumatkasta pakko jättää vex, ettei olis nukahtanut, oikeesti alan ymmärtää mersuihmisiä, Sirkkukin uhkaa jo nyt vaihtaa sen kahden vuoden kuluttua saman merkkiseen ja se sit tuleekin maksamaan...
Latupohjat on ajettu, mutta latuja ei ole voinut ajaa, oisko tuota snögaa joku 10 senttiä, kun vantaalla oli puol metriä ja hyvät ladut.
Rinteitä on tykitetty ja ne on hyvät, mutta ei ole mun laji. 15 pakkasta ja kova tuuli jäädyttää noi meidän piskit, ettei niitten kanssakaan voi pitkiä kävelylenkkejä tehdä. No jos kerrankin söis, jois, saunois ja nukkuis pois univelat, ettei kuolemalle jää niin paljoa kuitattavaa... Ja tosta Sirrin "uudesta" autosta löytyi kaikenlaisia hienouksia, kun oli matkan aikana aikaa tavailla liki 550-sivuista manuskaa, esim taukolämpö piti koirat sulana, kun itse käytiin matkalla syömässä jne. Cruise oli loppumatkasta pakko jättää vex, ettei olis nukahtanut, oikeesti alan ymmärtää mersuihmisiä, Sirkkukin uhkaa jo nyt vaihtaa sen kahden vuoden kuluttua saman merkkiseen ja se sit tuleekin maksamaan...
Polskin reissu takana... vähän muuttu liput tuossa perjantaina kon eurooppa meni lumesta sekaisin... ylimääränen yö Frankfurtissa... oltiin viimeiset kun sai hotellin sinä yönä... neljän tunnin jonottamisen jälkeen päästiin tiskille ja liput kouraan... kahen jälkeen yöllä kahdeks tunniks vatupassi asentoon hotellilla ja takas kentälle... Göteboriin taasen myöhästymään lennolta, mut onneks oli viel yks lento hesaan illalla sieltä... matkalaukut tulee joskus... jos tulevat...
No onneks töissä taasen, on tää reissumiehen elämä kivvaa! ;D ;D ;D
No onneks töissä taasen, on tää reissumiehen elämä kivvaa! ;D ;D ;D
Ajeltiin sit 821 km Rukalle hiihtämään viikoksi.
Poikkee kahveella.... ei tee isoo mutkaa ;)
Pitää zoomaa karttaa ja aikataulua (Sirkun), mutta ISO kiitos kutsusta, joka tietty pätee myös kaikkia Vantaalla vierailevia kerholaisia. Niin ja tänään käytiin ekalla hiihtolenkillä, kun tuuli ja pakkanen hellitti hetkeksi, noin viiden kilsan jälkeen oli varvut putsanneet mun perinteisistä skimboista pitovoiteet, joten meni käsillä lykkimiseksi, Sirkku meni luistelukamoilla kuin orava.
palattu viime yönä canarian saarilta,hyvät oli kelit.vähän vitu... kaivaa auto hesassa lumikinoksesta.eihän täs lämpöeroakaan ole kuin reilut 50 astetta. >:( >:(
Niinkin eksoottisessa paikassa kuin Keuruu! ;D
Niinkin eksoottisessa paikassa kuin Keuruu! ;D
näkykö tonttuja ;D
Miami, Florida. Ihan kiva paikka.
Tuli käytyä kaikkien autojen ja autonosien emämaassa eli kiinassa ;D