Ongelmana on hornan startti. autossa siis 232 cid kutonen ja startti sisäisellä solenoidilla.
Tuleeko tuo "sokka" joka rajoittaa bendixin liikettä (kuvassa osa 14) ni kumpaanko noista hahloista starttiakselilla? itselläni se oli alemmassa ja startatessa startti vain pyöri ja rohisi. Onko siis autoni startti kasattu alkujaankin väärin (ed. omistajan toimesta varmaan...)
Mut nyt jos laitan sen siihen niin sillon se solenoidi ei lyö ratasta ihan "perille" asti... ja sit pääsee tää akseli täällä liikkumaan noin 1,5cm suuntaan jos toiseen? (sormisuussahymiö)
Oiskohan kellään keskisuomessa halvalla tohon tarttia, sais tuon melkein ehjän vaihdossa.. :D
ne puslat kyllä aika kuluneen oloiset.. .varsinkin tuo 35. mut ei se väljä silti ole.
Mulla ois tommonen startti purettuna. Toi bendix pitäs olla ok kunnossa. Ja keskisessä Suomessa ( Jämsä). Noi puslat ei maksa juur mitään autosähkö liikkeessä, että hae sieltä ennenkuin heität startin jorpakkoon. Soittele jos tarvit osia. 050-5429200.
Joo, tuota Ramin mainitsemaa haarukan väärinpäin asennusta oon itekin kokeillut ::) Ja sen haarukan nastoista on usein kulunut jo puolet pois, rajoittaa sekin liikerataa.
Taas tänään startti kahdesti irroitettu ja laitettu paikalleen, alkaa käymään jo suht joutuisasti..
Löysin kylältä toisen startin josta solenoidi rikki, no kasasimme näistä kahdesta yhden ehjän. siinä oli tuo PO4 -osa vähän pidempi kuin tässä minun startissani, myös ankkuri oli samanverran pidempi.
Nyt se ei rohahtele, kilahtaa iloisesti ja sanoo että hurrr... siis vain startti, eli ilmeisesti ei ylety vauhtipyörään asti.. että osaa elämä joskus olla kiinni pienestä... no huomenna emäntä ei päästä hallille, lauantaina pitäis lähtee hotrodshowhun,,,jos sitä sunnuntaina kerkiäis katsoa tuon osa 19 hommelin et onko se väärinpäin. ja toinen mikä voisi nyt olla että laittas sen vanhan oman tartin runkoon tuon uuden tartin bendixin, jossa siis hampaat ehjät ja alkuperäiset....