Nykiminen
Nykiminen
Nykybensoilla tulpat tuntuvat talven seisonnan jälkeen kummasti hajoavan vaikka eivät olisi kuin vuoden vanhat. Sytkä puolen huolto-osien vaihto ei ole koskaan hukkaan heitettyä rahaa, koska sittenpähän niihin voi luottaa taas läpi kesän ajojen. Muista vaihtaa myös kärjet ja kondensaattori, jos jakajasta sellaiset löytyy. Kärkiväli oli jotain 0,4mm jos nyt en oikeen paljon väärin muista.
Nykiminen
Juu mullakin Americani alkoi nykiä kun olin ajellut noin 100 km. Pensasuodatin vaihdettiin ennen ajelua, joten se ei ollut tukossa (kuten yleensä on ollut). Epäilen tankissa ollutta vanhaa pensaa. Täytyy käydä vielä virta vehkeitä läpi, mutta en epäile niitä...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Nykiminen
Tuoretta gasoa reilusti tankkiin ja sytkäosat kuntoon, niin eiköhän pätkiminen katoa.
Mulla oli aikoinaan samantyyppinen ongelma ja se parani kun vaihtoi konkan, hetkellisesti. Parin viikon kuluttua todellinen syy selvisi; jakaja aivan loppu, klappia monta milliä... Mutta tää on pelottelua. Yleensä nää on pikkujutuista kiinni.
Mulla oli aikoinaan samantyyppinen ongelma ja se parani kun vaihtoi konkan, hetkellisesti. Parin viikon kuluttua todellinen syy selvisi; jakaja aivan loppu, klappia monta milliä... Mutta tää on pelottelua. Yleensä nää on pikkujutuista kiinni.
Nykiminen
Tuolla OD:n puolella on just porattu nykybensan käyttökelvottomuudesta talvisäilytyksen jälkeen, ei kuulemma kertakaikkiaan syty. Saas nähdä, Jave kotiutuu tänään ekaa kertaa uuteen paikkaan ja bensa on takuulla vanhaa... No riittää, kun pari sataa metriä siirtyy omin voimin uutta talliaan ihmettelemään. :)
Nykiminen
Hmm... Tuoretta pensaa.... Tankkasin Americanin viimeksi kesällä 2003! :o
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82