Tyhmää kysyäkkään
Tyhmää kysyäkkään
Sisustaa tarkastellessa hokasin että vilkun viiksi ei liiku ylös alas suunnassa lopuksi älysin sen lukitsevan ratin liikettä onko näis ollu jo ratin säädöt vakiona 70 luvulla ja mistä löytys vilkut Sähköt vielä vähän sekaisin en viittis lähteen arvuuttelemaan voimmalla en lähteny kokeilemaan tota vilkun viiksiä
Tyhmää kysyäkkään
Nyt ei muistu mieleen minkä mallinen auto sulla on?
RS
RS
Tyhmää kysyäkkään
Jos tuo on vähänkään samanlainen, kuin noissa vanhemman korisissa. Silloin siinä on aika paljon muovi-osaa, älä käytä voimaa.
Sanoit, että vaikuttaa ratin liikkeeseen. Tämä vois aiheutua vilkun palautus-osan liikkeestä. Outo häiriö mun mielestä :-/
Pitäis vain ottaa ratti irti ja kattoa miltä sielä alla näyttää.
Sanoit, että vaikuttaa ratin liikkeeseen. Tämä vois aiheutua vilkun palautus-osan liikkeestä. Outo häiriö mun mielestä :-/
Pitäis vain ottaa ratti irti ja kattoa miltä sielä alla näyttää.
Tyhmää kysyäkkään
Vilkku ja ratin säädöt ovat erillisiä viiksiä. Tilttiratti on muistaakseni ollut lisävaruste.
Tyhmää kysyäkkään
Ei ole kuin yksi viiksi ja säätää ratin korkeutta ajattelin että ovatko vilkut samassa kepissä tää voi olla jälkiasennuskin kaupassahan tuli osia useammasta autosta
Tyhmää kysyäkkään
Kyllä sen ratin säätövivun etupuolelle, eli kuskin puolella pitää olla vilkunkin viiksi, ellei, niin poikkihan se sitten, reikä varmaan kuitenkin jäljellä.
Tyhmää kysyäkkään
Se on sit tiltin vipu.
Vilkun vipu on lähempänä rattia, mut voihan se olla et rattiputki on kasattu väärin ja vilkkuvipu puuttuu.
Vilkun vipu on lähempänä rattia, mut voihan se olla et rattiputki on kasattu väärin ja vilkkuvipu puuttuu.
Tyhmää kysyäkkään
Tollasen kuvan löysin Ameriikasta:

RS

RS
Tyhmää kysyäkkään
Jep ratin irroitettua löyty reikä vaan ei mitään muuta ei sen näköistä katkaisiaa mihin voi alkaa tikkua sovittaan pitää alkaa ihmetteleen kiitos kaikille avusta/vaivasta