On päässyt jo nuo 4V Holleyn säätömenetelmät unohtumaan.
Ambassador 360 puolikaasulla ja siitä eteenpäin Lambda-arvo on ihan kohillaan ja myös tyhjäkäynnillä on ihan hyvänä, mutta siirtymävaiheessa menee reippaasti laihalle, eli ei kulje pintakaasulla, eli minun normaaliajossa.
Suuttimet on 360:seen sopivat(kulkee täysillä erittäin puhtaasti)
Bensan pinnat ovat tarkistusreiän tasalla ja kiihdytyspumppukin toimii.
Rich/lean -säätö on asteikon rich-päässä, mutta vaikuttaako se säätö kuumana enää ollenkaan?
Kulkee melkein hyvin, kun vipattaa vähän oikeata jalkaa.
Kun vauhti on hiljaa kiihdytetty ja sitten pidetään tasaisena, niin silloin kyllä palaa ihan hyvin.
Se tuntuu olevan vain se pintakaasukiihdytys, mikä ei onnistu.
Pystyikö sille tekemään mitään?
Holleyn siirtymävaiheen säätö
Holleyn siirtymävaiheen säätö
Toi on nähtävästi alipaine toisioilla....jos käy alakierroksilla laihalla, niin mun mielestä joko kiertää joutokäyntipiiriä rikkaammalle (vaikuttaa myös pienillä kierroksilla) tai vaihtaa ensiöpiirin suuttimet isommiksi. Toisiopuolihan tulee mukaan vasta isommilla kierroksilla ja isommilla kuormituksilla. Cruising vauhdeissa siellä ei ole kuin ensiöpuoli raollaan.
Tuolta saa lontoon kieliset ohjeet PDF:änä
http://www.holley.com/TechService/Instructions.asp
Tuolta saa lontoon kieliset ohjeet PDF:änä
http://www.holley.com/TechService/Instructions.asp
Holleyn siirtymävaiheen säätö
Joo, toisiopuoli on alipaineella ja pelaa tosi hyvin. Sen tuntee kun se on mukana,- ei potkaise, vaan lisää voimaa pehmeästi ja aika pitkään. Tosi pitkäntuntuinen tehoalue.
Tuolla sivuillahan oli noita muutamia asioita, joita pitänee huomenna tarkistella. Kiitosta vaan.
Tuolla sivuillahan oli noita muutamia asioita, joita pitänee huomenna tarkistella. Kiitosta vaan.
Holleyn siirtymävaiheen säätö
Nyt on kokeiltu yhtä pykälää isommilla suuttimilla ja ihan on sellainen tuntu, että olisi parantunut. Pitää isontaa vielä vähän.