Vanhoja AMC-kuvia

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
RamiS

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Laitetaas tähän erillinen aihe jos löytyy muita kuin Rebel tai Javelin kuvia:

Ambassador:

RS

rebel70

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Hieno!!
😁
tl

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja tl »

Tosta kuvasta saa RamiS pisteitä!! En oo tosta omasta rysästä nähnykkään yhtään vanhoja kuvia lukuunottamatta sitä yhtä moblassa ollutta heikkolaatuista. Kilpeä ei tosin näy mutta vanteet ja peilit on samanlaiset kun moblan kuvassa.

Varmistui vinyylinkin väri mustaksi :). Onkos tietoa missä ja koska kuva on otettu?
karzi

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja karzi »

Minä kävin kattomassa tota joskus -80 -luvun alkupuolella Kannuksessa. 8-)
tl

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja tl »

Hienoa tarraviritystä, ei oo 401:llä kulkenu tarpeeks kovaa niin on täytynyt liimata GT-merkki vielä siihen alle ;D
KK

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja KK »

Mä muistan kaksi tuollaista punaista 401 kax ovista amboa, toinen oli kauan sitten kaupan Kehä 3:lla olleessa pikku putkassa, siiinä missä nyt on se Bilteman risteys. Onkos tämä nyt se, joka oli Oulussa viimeksi kaupan, tuli siitäkin soiteltua. Toi on niin näyttävä peli.
juhap

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja juhap »

Laitan tän Hekeltä saadun kuvan mun American HT:stä vuodelta 1987...

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
tl

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja tl »

Mä muistan kaksi tuollaista punaista 401 kax ovista amboa, toinen oli kauan sitten kaupan Kehä 3:lla olleessa pikku putkassa, siiinä missä nyt on se Bilteman risteys. Onkos tämä nyt se, joka oli Oulussa viimeksi kaupan, tuli siitäkin soiteltua. Toi on niin näyttävä peli.

Kemistä mä ton ostin, Oulua eikä myöskään karzin mainitsemaa Kannusta löydy omistushistoriasta. Hki-Kerava-Järvenpää-Hki-Riihimäki-Lahti-Vantaa-Kemi. Tossa paikkakunnat, omistajia on enemmän tosin osa autoliikkeitä
karzi

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja karzi »

Joo, se Kannus on kääpiökaupunki pohjanmaalla. Ja pienessä autoliikkeessä (melko varma että oli tuo (50/60 eikös se..)) oli silloin.  8-) -83-84  . Tai ei...mutta ht kumminkin  :D
tl

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja tl »

Joo, se Kannus on kääpiökaupunki pohjanmaalla. Ja pienessä autoliikkeessä (melko varma että oli tuo (50/60 eikös se..)) oli silloin.  8-) -83-84  . Tai ei...mutta ht kumminkin  :D

Toi vois sopia hyvin -84 omistaja autoliike vantaalla ja seuraava -86 yksityishenkilö Kemistä. On voinu hyvin olla tossa välissä toisessa autoliikkeessä mutta ei oo vaan rekisteröity sen nimiin
Vastaa Viestiin