kone yskii ja sammuu...

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Jago
Viestit: 637
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2003 3:05 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Jago »

Mistä Cassu löysit ohjeen kaasarin säätöön?



Oliko tämä: http://www.oldsmobile.fi/techdata/kaasarijuttu.htm



Vai joku muu?



Jos täytyy alkaa samaan hommaan.
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Igor
Viestit: 849
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 3:15 am

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Igor »

Pikku-Jaakko katotaan siitä mun kartasta mihinkäpäin koetellaan...

Cassu laitoitko isompaa suutinta/rikkaammalle neuloja vai miten?
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Pikku-Jaakko karoraan siitä mun kartasta mihinkäpäin koetellaan...

Cassu laitoitko isompaa suutinta/rikkaammalle neuloja vai miten?



juu, Kaavion mukaan Power ja Cruise 8% rikkaamalle... kahtotaan kun pääsee kunnolla ajelemaan että miten pelittää
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Cassu »

toivottavasti pelittää.. ! nimittäin kovat on poltteet nähä tätä näyttelyssä...  :)





kyllä se näyttelyyn tulee! toivottavasti ei sada niin saa ajettua, muuten tätynee tuoda lavetilla....



Se on vaan perkele kun on alkanut tässä ennen näyttelyä katteleen autoa suurennus lasilla ja olen löytänyt kaikenlaisia pieniä virheitä maalipinnassa... :(
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Cassu »

http://www.edelbrock.com/automotive_new/mc/carbs_acc/pdf/carb_owners_manual.pdf



tuolta mä sen otin...






ei muuten ole täysin sama mutta sisältö taitaa olla sama mitä äkkiä vilkaisin
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja A-V »



Se on vaan perkele kun on alkanut tässä ennen näyttelyä katteleen autoa suurennus lasilla ja olen löytänyt kaikenlaisia pieniä virheitä maalipinnassa...  :(



perussettiä ;) omistaja on aina kriittisin - ei niitä kukaan näyttelyssä huomaa 8-) Ainakaan kunnon vahakerroksen jälkeen mitä kerhoporukalla autoihin tarjoillaan perjantaina...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Cassu »



Se on vaan perkele kun on alkanut tässä ennen näyttelyä katteleen autoa suurennus lasilla ja olen löytänyt kaikenlaisia pieniä virheitä maalipinnassa...  :(



perussettiä ;) omistaja on aina kriittisin - ei niitä kukaan näyttelyssä huomaa  8-) Ainakaan kunnon vahakerroksen jälkeen mitä kerhoporukalla autoihin tarjoillaan perjantaina...





voipi olla mutta muutama kohta kyllä korjataan syksyllä...
Avatar
hentpe
Viestit: 2981
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Oli se edelin säätö ohje ihan hiton hyvä. Nyt itellekkin hahmottu vähän miten hitossa toi AFB oikeen toimii.
Cassu
Viestit: 292
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2003 2:59 pm

kone yskii ja sammuu...

Viesti Kirjoittaja Cassu »

Oli se edelin säätö ohje ihan hiton hyvä. Nyt itellekkin hahmottu vähän miten hitossa toi AFB oikeen toimii.





yllättävän yksinkertainen laite loppupelissä...
Vastaa Viestiin