Jotenkin alkaa tuntumaan että vika on jossain muualla kuin kaasuttimessa koska se teki edellisellä kaasarilla ihan samaa,oli muuten vm. 67 mallia oleva kaasari.Nyt pitäisi olla vm. 65 ja 3888S,ainakin siinä yhden ruuvin alla olevassa alumiinilapussa lukee.
Huomasin että bensiinipumppu vuotaa kalvon välistä bensaa,voi silläkin jotain vaikutusta olla,tosin kyllä bensa on riittänyt kovilla kierroksilla ajaessa.Tuo liikkeelle lähteminen on vain hankalaa.Paikallaan kierroksia annettaessa kyllä tekee samaa eli pikkasen kaasua painessa alkaa "röpeltään",eli se kuollut kohta löytyy ilman kuormitustakin.Tiedän että kun AMC:n kutonen on kunnossa niin sen käyntiä ei huomaa tai kuule.Minun tapauksessani tuntee sen käynnin eli käy todella epätasaisesti vatkaamalla...Eli kaikki ei ole kunnossa.
No,nyppään sylinterikannen pois ja lähden sieltä sitten tutkimaan vikaa kohti ilmanpuhdistajan ruuvia.
Niin,jotenkin tuntuu että vika olisi sylinterikannessa eli jos vaikka venttiili olisi palanut tai vuotaa tms...
Vois ne puristukset mitata,antaa se jotain suuntaa..
Niin,nyt kun tuon kaasuttimen vaihdoin,on todella uljasta pistää kylmästä kone käymään koska tuo automaattiryyppy toimii kuin unelma..
Jos nyt muuten tuo vessa toimisi..
Puristukset mitattu,tasaista 9 bar joka pytyssä.
Onkohan tuo California-malli kaasuttimeltaan sama kuin vientimallit?
Kun tuossa on tuo PVC-venttiili,mistä tietää onko kunnossa ja vaikutus käyntiin/kulutukseen?
Carter WCD
-
- Viestit: 2
- Liittynyt: Su Touko 16, 2004 4:19 pm
Carter WCD
Onko imusarjan ja kannen välissä se "ylimääräinen" tiiviste?
Oireet viittaa siihen että käy laihalla.
Oireet viittaa siihen että käy laihalla.
Carter WCD
Mikä on ylimääräinen tiiviste? Tuossahan pitäisi olla koko syl.kannen mittainen pakosarjantiiviste ja siihen päälle tulee sitten imisarjantiiviste?
Jätin viimeksi pois pakosarjantiivisteen kun ei sitä siellä ollut kun purkasin sarjat pois.
Uudessa Fel-Pro tiiviste sarjassa on pakotiivisteen päälle nitojalla naitettu imutiiviste...Kannattaa varmaan poistaa niitit ennen asennusta?
Otan nyt kuitenkin koko syl.kannen pois niin näkee samalla miltä venttiilit ja sylinterit näyttää.
Saa ainakin kunnolla kohdistettua pako/imu sarjan kanteen kun se on irrallaan.
Bensapumppu vuotaa kalvon välistä pikkasen bensaa eli on märkänä..
Heh,kalvo rikki ja märkänä..
Ja 17.7 vasta alkaa kesäloma...
Jätin viimeksi pois pakosarjantiivisteen kun ei sitä siellä ollut kun purkasin sarjat pois.
Uudessa Fel-Pro tiiviste sarjassa on pakotiivisteen päälle nitojalla naitettu imutiiviste...Kannattaa varmaan poistaa niitit ennen asennusta?
Otan nyt kuitenkin koko syl.kannen pois niin näkee samalla miltä venttiilit ja sylinterit näyttää.
Saa ainakin kunnolla kohdistettua pako/imu sarjan kanteen kun se on irrallaan.
Bensapumppu vuotaa kalvon välistä pikkasen bensaa eli on märkänä..
Heh,kalvo rikki ja märkänä..
Ja 17.7 vasta alkaa kesäloma...