Vanhoja AMC-kuvia

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Niin vanha juttuhan tuo Wagoneer, ensimmäisenä maailmassa ajettu nelivetoisissa voittoon...

http://en.wikipedia.org/wiki/Press-on-Regardless_Rally

1973 Gene Henderson Ken Pogue AMC Jeep Wagoneer

1974 Gene Henderson Ken Pogue AMC Jeep Cherokee

http://www.rally-america.com/VenueFiles/2009_Olympus_Spectator%20Guide.pdf   sivulla 7 lähemmin sijoitukset.

Tämmöiset erikoiset amerikaanot keksii ja muut kopioi ne,aina kehittää... Mutta hyvähän tuo FSJ koppa onkaan kun ajetaan rallia. Mitenkäs nuoremmat XJ koppaset> ei varmaan mitään ajettu rallia. Muutenkin se AMC tekniikka ;)
h3rn3
Viestit: 1451
Liittynyt: Su Loka 19, 2008 3:17 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja h3rn3 »

Kun katsoo valokuvia -71 ja -72 POR rallista

http://www.flickriver.com/photos/hugo90/tags/pressonregardless/

niin siellä on noita johtoja/letkuja etunapaan useammassa autossa.



Tässä vielä kuva tuosta Jeepistä vuodelta -72

maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja maasturi »

No voi.... On se saanut siipeensä :(
audiq
Viestit: 182
Liittynyt: La Loka 08, 2005 9:19 am

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja audiq »

Aivan liian moni suomi-FSJ:kin on vastaavaan kuntoon saatettu. :(



Erikoinen tuo bensatankinkorkki, kun "väärällä" puolella.
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Niin kyllä vaan . Muistuttaa aivan metsämöyrintä autoa. Öhöm. Tiedän monia, jotka haluaa niitä tuhoavan metsässä >:(. Ehkä ne ei aivan sinne tarkoitettu. :) Paskaks vaan ;D ;D ;D
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja A-V »

Nooh, tuo kuvassa oleva on siis ralliauto ja joka rallia on seurannut niin kovinkaan säästelevää korin kannalta ja se tavallaan kuuluu siihen urheiluun. Metsäkäyttöä en lähde kommentoimaan, ei kuulu tähän vanhojen kuvien aiheeseen.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Avatar
hentpe
Viestit: 2981
Liittynyt: Ti Tammi 28, 2003 4:22 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Tosta sais vaan hyvän replikan aiheen.....tollanen maalaus, kiristetty kone, jousitusta alemmas jne.....vois olla monelle pojalle yllätys valoissa, kun vanha Jeeppi poistuu. Rallirenkailla tai ilman. Ei historic ralliin tehty Hornettikaan paskempi idea olis.........kyllä niitä Escorteja on tähdätty siellä metsässä jo ihan riittävän pitkään.
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja tl »

Hornalle ei vaan löydy luokkaria, sen takiahan se suomen ainoo uutena maahantuotu sc:kin säästyi rallikäytöltä.
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Nooh, tuo kuvassa oleva on siis ralliauto ja joka rallia on seurannut niin kovinkaan säästelevää korin kannalta ja se tavallaan kuuluu siihen urheiluun. Metsäkäyttöä en lähde kommentoimaan, ei kuulu tähän vanhojen kuvien aiheeseen.

Niin en mä ralliautoilua ole vastaan mutta olis vaan tämmöisiä enemmän mutta olis tänäkin päivänäkin ralleissa uutta ilmettä kun olis vastaavaa ;)
maasturi
Viestit: 397
Liittynyt: To Touko 17, 2007 8:36 pm

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja maasturi »

Tosta sais vaan hyvän replikan aiheen.....tollanen maalaus, kiristetty kone, jousitusta alemmas jne.....vois olla monelle pojalle yllätys valoissa, kun vanha Jeeppi poistuu. Rallirenkailla tai ilman. Ei historic ralliin tehty Hornettikaan paskempi idea olis.........kyllä niitä Escorteja on tähdätty siellä metsässä jo ihan riittävän pitkään.

Ja toisaalta FSJ:n jousituksen madallus sopiii siihen täysin ;D ;D ;D Kun niitä rakennettu jo liikaa korotuksineen, monesti ne vaikuttaa ajettavuuteen. Mitenkä se menis tontissa kiinni tiellä ;) ;D
Vastaa Viestiin