Americaaniin kasi nokalle???
Americaaniin kasi nokalle???
Koneen saa "helposti" sopimaan kun on 199-232 koneen palkki. 196 koneessa ei palkissa ole korvakkeita, vaan tyynyt on kiinni palkissa. (Voihan ne tehdä itse kasin konetta varten sopivaksi).
Jos kasin perässä on BW loota ei kai pitäisi olla sovittelu vaikeuksia. TF 727 menee myös, mutta sovite on sitten tosi tiukka. TH 400 loota kai kaipaa pientä pellin muokkausta...
Vaihdelaatikon kannakekumia voi joutua ehkä TF lootan kanssa hieman choppaamaan, että laatikon saa hieman laskemaan.
Jos kasin perässä on BW loota ei kai pitäisi olla sovittelu vaikeuksia. TF 727 menee myös, mutta sovite on sitten tosi tiukka. TH 400 loota kai kaipaa pientä pellin muokkausta...
Vaihdelaatikon kannakekumia voi joutua ehkä TF lootan kanssa hieman choppaamaan, että laatikon saa hieman laskemaan.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Americaaniin kasi nokalle???
390cid vertailupata=487cid
315hv vertailuteho=378hv
Noilla pääsee alkuun....
RS
315hv vertailuteho=378hv
Noilla pääsee alkuun....
RS
Americaaniin kasi nokalle???
Kasi ja ne tuumaa isommat rummut käytännössä tarkoittaa perän vaihtoa. Se , kone ja loota yhteensä on 34 % miinus mahdolliset moottorin apulaitteet. Oikeestaan vain laturi on tällainen. Tämähän ei vaadi kanta-autokatsastusta, mutta PERIAATTEESSA jo erikoisvanteet vie yli 35%:n. Samaten jos haluaa erilliset etupenkit yms. Käytännössä ei varmaan tule ongelmia, mutta mutta. Jos saa esimerkiksi laatikon menemään alkuperäisenä niin homma helpottuu jo kummasti. Ehkäpä vielä sen peränkin!
Tämä homma on kiristynyt viimevuosina kovasti. Siitä on todisteena vanhoja svappeja joissa on 9" rummut ympäri ja prosenteista tai muutoksista ei ole mitään mainintaa otteella. Voishan se tuurilla onnata vieläkin.
Tämä homma on kiristynyt viimevuosina kovasti. Siitä on todisteena vanhoja svappeja joissa on 9" rummut ympäri ja prosenteista tai muutoksista ei ole mitään mainintaa otteella. Voishan se tuurilla onnata vieläkin.
Americaaniin kasi nokalle???
juuh, totta on niinkuin yksi kokeneempi harrastaja mulle tänään heitti puhelimessa... Helpompaa on ostaa se kasiauto valmiina. ja monin verroin halvempaa. Esim. Ruotsista ja Usasta saa parilla tonnilla hyvinkin ajokuntoisen orkkis kasimallin.
Omasta kokemukseta voin sanoa että halvemmaksi olis tullut, vaikka oltais puhuttu kolme kertaa tuon hintaisesta hankinnasta... ;) Mulla oli sentään tuuria mukana koska raadossa oli ollut aiemmin ennen prosenttiongelmia kasi ja tomaatti, erillispenkit ja levyjarrut vaikkakin kuutonen siitä pörräsikin kun se mulle tuli... Toki helpompi se olis ollut tehdä pilaamattomasta yksilöstä...
Omasta kokemukseta voin sanoa että halvemmaksi olis tullut, vaikka oltais puhuttu kolme kertaa tuon hintaisesta hankinnasta... ;) Mulla oli sentään tuuria mukana koska raadossa oli ollut aiemmin ennen prosenttiongelmia kasi ja tomaatti, erillispenkit ja levyjarrut vaikkakin kuutonen siitä pörräsikin kun se mulle tuli... Toki helpompi se olis ollut tehdä pilaamattomasta yksilöstä...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Americaaniin kasi nokalle???
Jarruthan ei nykyään vähennä prosentteja...
Vähentää jos jarrut muutetaan konepäivityksen vuoksi. Jos vaihdetaan muuten vaan paremman liikenneturvallisuuden nimissä ei prossia mene.
Americaaniin kasi nokalle???
eli kaikki muistaa vaihtaa jarrut liiketurvallisuuden vuoksi ENNEN koneswappia... ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Americaaniin kasi nokalle???
Mites noissa rodi jutteluissa hemmot ovat tyytyväisiä kun säästyy prossat jarruista johonkin kivempaan ...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Americaaniin kasi nokalle???
Näissä jarruhommissa pitää muistaa yksi asia.
Jos jarrut muuttaa vanhoista rummuista esim. levyihin ei prosentteja mene. Mutta jos moottorin vaihto vaatii jarrumuutoksen menee jarruista prosentit entiseen malliin.
Eli........muuta ensin jarrut ja käy konttorilla. Vasta sitten kone. Eli kaksi erillistä muutoskatsastusta.
Jos jarrut muuttaa vanhoista rummuista esim. levyihin ei prosentteja mene. Mutta jos moottorin vaihto vaatii jarrumuutoksen menee jarruista prosentit entiseen malliin.
Eli........muuta ensin jarrut ja käy konttorilla. Vasta sitten kone. Eli kaksi erillistä muutoskatsastusta.
Americaaniin kasi nokalle???
Eli isot levyt joka nurkkaan 8-)