Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Tämän Ramblerin ostin -95 Suonenjoelta ja maksoi 4200mk.Möin Tampereelle sen ja tää kuva on otettu luultavasti ostajan pihalta Nekalasta.Mun aikaan ei ollut tuota "scooppia" pellissä.Tämä yksilö tais olla jossain pohjois-Suomessa mattamustana nykyään?!
Ambon kanssa samalla tontilla on useampi Jiippi ja muistelisin, et yhden varusteet ois viitannu limitediin, voi kyl olla muuten vaan hyvin varusteltukkin.
Tuossa on matalat teipit. Kiinnosta juuri nuo korkeat teipit ja maski, joka sopisi Limitediin. En ole itse ainakaan nähnyt korkeilla teipeillä ja tuolla maskilla muita kuin Limitedejä. Ja ne on aika harvinaisia, niin kuin tiedetään. :)
Overdrivelta ja käyttäjätunnus xp laittanut tällaisen kuvan. Kertokaas miksi tuo rekisterinumero on niin tuttu? Siis tuon Jeepin. Oikeastaan tuo alku etenkin, NV-.
Ambon kanssa samalla tontilla on useampi Jiippi ja muistelisin, et yhden varusteet ois viitannu limitediin, voi kyl olla muuten vaan hyvin varusteltukkin.
Tuossa on matalat teipit. Kiinnosta juuri nuo korkeat teipit ja masko, joka sopisi Limitediin. En ole itse ainakaan nähnyt korkeilla teipeillä ja tuolla maskilla muita kuin Limitedejä. Ja ne on aika harvinaisia, niin kuin tiedetään. :)
Overdrivelta ja käyttäjätunnus xp laittanut tällaisen kuvan. Kertokaas miksi tuo rekisterinumero on niin tuttu? Siis tuon Jeepin. Oikeastaan tuo alku etenkin, NV-.
Kiitos! Ärsyttävää, kun tuntuu niin tutulta tuo rekisterinumero. Tuskin sekoitan kuitenkaan NVO-27:aan. Mutta väritys tuolla maskilla taas tuntuu vieraalta. Paloautoista oli joskus täällä kuvia, mutta kun ei niissä teippejä ole ollut.
Haku on muuten aika kehno. Koitin etsiä rekisterinumerolla, mutta ei löydy edes sellaisia rekisterinumeroita, joista olen varma. Googlekaan ei auta.
Ai hitto kun on nätti Wagoneer! Niin tykkään noista teipeistä. Ja kunnon listoilla, eikä niillä muovisilla niin kuin Limited. Tuossa on juuri sellaiset teipit, joista koitin joskus malliksi tänne kuvaa netistä etsiä. NCL-47 -aiheeseen liittyen siis.
Kiitos pekka.j listasta! Surullista luettavaa. Sääli, että AMC:t on monesti niin huonolla pidolla ns. harrastajienkin toimesta.