Vanhoja AMC-kuvia
Vanhoja AMC-kuvia
Eikös se myytävänä oleva ollut valkoinen alunperin?
Ja tuo 54?... Hudi olikos se se joka päätyi kunnostettavaksi ja jäi kesken?
Ja tuo 54?... Hudi olikos se se joka päätyi kunnostettavaksi ja jäi kesken?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vanhoja AMC-kuvia
Missähän noi kaikki vanhakoriset 2d matadorit lymyää, luulis ettei niitä ihan helposti oo romutettu kuitenkaan
Mikäs kisa tossa alakuvassa on meneillään?
Vanhoja AMC-kuvia
Missähän noi kaikki vanhakoriset 2d matadorit lymyää, luulis ettei niitä ihan helposti oo romutettu kuitenkaan
Oiskohan hesan kruisingista kuvattu.. Näin ma luulisin.
1970 AMC Ambassador SST 360
1981 Jeep CJ-5 Renegade
1999 Jeep Grand Cherokee
+ plus muuta moparirompetta..
1981 Jeep CJ-5 Renegade
1999 Jeep Grand Cherokee
+ plus muuta moparirompetta..
Vanhoja AMC-kuvia
Kuva lainaa STW forumilta......

Kannataa käydä kattomassa...runsaasti vanhoja kuvia joissa vilahtelee myös meidän merkkejä.
http://www.stationwagonforums.com/forums/showthread.php?t=7569&page=5

Kannataa käydä kattomassa...runsaasti vanhoja kuvia joissa vilahtelee myös meidän merkkejä.
http://www.stationwagonforums.com/forums/showthread.php?t=7569&page=5
Vanhoja AMC-kuvia
NN-984? Otettu vuonna 84

Eihän tää ole se jyväskylässä joskus ollut?
Vanhoja AMC-kuvia
Selaillut pikku hiljaa tuota STW foorumin kuva topikkia....sivuja yli 700 ja ite olen jossain sivulla 200 tällä hetkellä. :)
Koskas kerho saa samalle laanille tämän verran autoja. Kuva nähtävästi tehtaan parkkikselta.

Koskas kerho saa samalle laanille tämän verran autoja. Kuva nähtävästi tehtaan parkkikselta.

Vanhoja AMC-kuvia
'99 tienoilta mun eka caano

Vanhoja AMC-kuvia
Selaillut pikku hiljaa tuota STW foorumin kuva topikkia....sivuja yli 700 ja ite olen jossain sivulla 200 tällä hetkellä. :)
Hienoja kuvia kyl tuol STW foorumilla.On tunnelma kohillaan verrattuna vaikka tämän päivän liikenteeseen.Itsellä ollu noita jenkkifarmareita useita,nytkin Fairlane -66 ja American -67.Voorti ollut jo 22 vuotta,Rambler tuoreempi hankinta.