Vanhoja AMC-kuvia

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Sam_da_Man

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja Sam_da_Man »

Jaa-a, se on jonkun visio ollut ja ilmeisesti Ameriikan / tube-piireissä ollut muillakin välissä.

Mitä taas VGG:hen tulee, niin äijä aloitti kanavansa nimenomaan tekemällä noita autohommia samalla tavalla kuin muut kuolevaiset, vastapainoksi television touhulle, jossa lyödään joukkueellinen duunareita, tuhansia ja kymmeniä tuhansia dollareita riviin jonkun raadon rakentamiseen. Tunkki ja satasen pakki. Nippusiteitä ja ammattitaitoa.

Aika usein sitä samaistuu sen touhuihin ja huumori uppoaa ainakin muhun. Etsin sen käsiini Minnesotassa pari vuotta sitten, kun oli ensimmäisiä tällaisia elvyyttämiskeikkoja tehnyt. Kävin baarissa koputtamassa olkapäälle, kun piti lippis siltä ostaa. Olisko ollu joku 40K tilaajaa kanavalla silloin. Ostin lippiksen ja otin fanboy-kuvan, juttelin 15-20 minuuttia sen kanssa. Sen suurin ajatus on näyttää, että kuka tahansa pystyy näiden autojen kanssa näpräämään.

Olen tietysti fanina vähän jäävi ottamaan kantaa, josko touhussa on mitään järkeä, mutta viihdyttävää katsottavaa se on mun mielestäni.
A-V

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja A-V »

Viihdyttävää, se kai tossa onkin se juttu. ;) Vicegrip Garagen jaksot tullut katseltua aika tiiviisti.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
sillu
Site Admin

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja sillu »

Juu VGG on seurannassa täälläkin
arskaxx

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja arskaxx »

Kuvakaappaus "anna arvo autollesi" ohjelmasta (Yle areena)...

KK

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja KK »

No tuolleppa arvoa kyllä antaisinkin!
Kosti

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Mobilisti 1/-96 on juttua Amx malleista, tämä suomikilpinen myös.

arskaxx

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja arskaxx »

Luulin et tää Hudson oli joku uusi juttu, mutta kuva turusta 1900-luvulta paljastaa, et onkin vanhempi tapaus. Nykyään on tosin eri rekkari, mutta ei kai tätä mallia ole kuin yksi suomessa ja vielä samat väritkin :)

KKOSKINEN

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja KKOSKINEN »

8o-luvun loppupuolella olin tuon omistajan kanssa jutuissa, pientä osakauppaa ym. Käsittääkseni hänellä oli myös 360 FSJ ja American.
hentpe

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Kaikkeen sitä törmää netin ihmeellisessä maailmassa. Hain inspiraatiota susisafarin rasteille ja jotenkin päädyin Big River Beach Garagen sivuille ja 2003 talvicruisingin kuviin.

Kenes tämmöinen taas oli??

Tai tämä...

Paikalla näyttää olleen joku etäisesti tutun näköinen mieshenkilö....

pekka

Vanhoja AMC-kuvia

Viesti Kirjoittaja pekka »

Eiks toi rebeli mahda olla mun vanha ua-307? Siis ennen mun aikaa, silloin se oli jo punertava.
Vastaa Viestiin