Vanhoja AMC-kuvia
-
Vanhoja AMC-kuvia
Jaa-a, se on jonkun visio ollut ja ilmeisesti Ameriikan / tube-piireissä ollut muillakin välissä.
Mitä taas VGG:hen tulee, niin äijä aloitti kanavansa nimenomaan tekemällä noita autohommia samalla tavalla kuin muut kuolevaiset, vastapainoksi television touhulle, jossa lyödään joukkueellinen duunareita, tuhansia ja kymmeniä tuhansia dollareita riviin jonkun raadon rakentamiseen. Tunkki ja satasen pakki. Nippusiteitä ja ammattitaitoa.
Aika usein sitä samaistuu sen touhuihin ja huumori uppoaa ainakin muhun. Etsin sen käsiini Minnesotassa pari vuotta sitten, kun oli ensimmäisiä tällaisia elvyyttämiskeikkoja tehnyt. Kävin baarissa koputtamassa olkapäälle, kun piti lippis siltä ostaa. Olisko ollu joku 40K tilaajaa kanavalla silloin. Ostin lippiksen ja otin fanboy-kuvan, juttelin 15-20 minuuttia sen kanssa. Sen suurin ajatus on näyttää, että kuka tahansa pystyy näiden autojen kanssa näpräämään.
Olen tietysti fanina vähän jäävi ottamaan kantaa, josko touhussa on mitään järkeä, mutta viihdyttävää katsottavaa se on mun mielestäni.
Mitä taas VGG:hen tulee, niin äijä aloitti kanavansa nimenomaan tekemällä noita autohommia samalla tavalla kuin muut kuolevaiset, vastapainoksi television touhulle, jossa lyödään joukkueellinen duunareita, tuhansia ja kymmeniä tuhansia dollareita riviin jonkun raadon rakentamiseen. Tunkki ja satasen pakki. Nippusiteitä ja ammattitaitoa.
Aika usein sitä samaistuu sen touhuihin ja huumori uppoaa ainakin muhun. Etsin sen käsiini Minnesotassa pari vuotta sitten, kun oli ensimmäisiä tällaisia elvyyttämiskeikkoja tehnyt. Kävin baarissa koputtamassa olkapäälle, kun piti lippis siltä ostaa. Olisko ollu joku 40K tilaajaa kanavalla silloin. Ostin lippiksen ja otin fanboy-kuvan, juttelin 15-20 minuuttia sen kanssa. Sen suurin ajatus on näyttää, että kuka tahansa pystyy näiden autojen kanssa näpräämään.
Olen tietysti fanina vähän jäävi ottamaan kantaa, josko touhussa on mitään järkeä, mutta viihdyttävää katsottavaa se on mun mielestäni.
Vanhoja AMC-kuvia
Viihdyttävää, se kai tossa onkin se juttu. ;) Vicegrip Garagen jaksot tullut katseltua aika tiiviisti.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vanhoja AMC-kuvia
Juu VGG on seurannassa täälläkin
Vanhoja AMC-kuvia
Kuvakaappaus "anna arvo autollesi" ohjelmasta (Yle areena)...

Vanhoja AMC-kuvia
No tuolleppa arvoa kyllä antaisinkin!
Vanhoja AMC-kuvia
Mobilisti 1/-96 on juttua Amx malleista, tämä suomikilpinen myös.

Vanhoja AMC-kuvia
Luulin et tää Hudson oli joku uusi juttu, mutta kuva turusta 1900-luvulta paljastaa, et onkin vanhempi tapaus. Nykyään on tosin eri rekkari, mutta ei kai tätä mallia ole kuin yksi suomessa ja vielä samat väritkin :)

Vanhoja AMC-kuvia
8o-luvun loppupuolella olin tuon omistajan kanssa jutuissa, pientä osakauppaa ym. Käsittääkseni hänellä oli myös 360 FSJ ja American.
Vanhoja AMC-kuvia
Kaikkeen sitä törmää netin ihmeellisessä maailmassa. Hain inspiraatiota susisafarin rasteille ja jotenkin päädyin Big River Beach Garagen sivuille ja 2003 talvicruisingin kuviin.
Kenes tämmöinen taas oli??

Tai tämä...

Paikalla näyttää olleen joku etäisesti tutun näköinen mieshenkilö....

Kenes tämmöinen taas oli??

Tai tämä...

Paikalla näyttää olleen joku etäisesti tutun näköinen mieshenkilö....

Vanhoja AMC-kuvia
Eiks toi rebeli mahda olla mun vanha ua-307? Siis ennen mun aikaa, silloin se oli jo punertava.