Syyläri ja 232.n 64/65 korissa
Syyläri ja 232.n 64/65 korissa
Lisää kikka kolmosia, että syyläri mahtuu konehuoneeseen. Korvakkeet on käännetty, pystypalkki on katkaistu ja taivutettu, ylhäältä syylärin suuntaisesti leikattu peltiä pois. Pitäisikö leikata alapalkkia ja saada syyläriä myös alemmaksi. Onko 65.ssa ollut joku muu syyläri.tms
Syyläri ja 232.n 64/65 korissa
Korin pelteihin ei tarvitse puuttua kun kääntää nuo korvakkeet. Korkin kohdalle voi tehdä jos haluaa pikku loven tuohon yläpalkkiin, muttei sekää ole pakollinen. Mutta 232 tarttee sen lyhyimmän vesipumpun, muuten ei sovi. Kuvassa kaikki peltiosat, palkit ja pystytolpat paikallaan... Ahasta on mutta sopii.
Tuokin on 65n oma syyläri...

Tuokin on 65n oma syyläri...

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Syyläri ja 232.n 64/65 korissa
^Ompahan asiallisen näköinen konehuone! Wau!