XJ:n CPS:n irroitus

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
pekka
Viestit: 4939
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

XJ:n CPS:n irroitus

Viesti Kirjoittaja pekka »

Millä vitulla ton kampuran asentotunnistimen saa irti? Ei mun räpylät ylhäältä mahdu, eikä alakauttakaan liiemmälti tilaa ole. Etukardaanin irroitus vissiin helpottais?
JAMANT
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Maalis 18, 2003 7:45 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

XJ:n CPS:n irroitus

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Alakautta, 11mm hylsy ja jatkoja ja räikällä!!
Avatar
pekka
Viestit: 4939
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

XJ:n CPS:n irroitus

Viesti Kirjoittaja pekka »

Tolla setillä koitin, mut tuntuu olevan ihan pirusti kiinni. Täytynee saada lisää jatkoa... Mahtuukos muuten 1/2" räikällä huseeraamaan? Varttisella ei oikein saa voimaa.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

XJ:n CPS:n irroitus

Viesti Kirjoittaja A-V »

2.5L koneen kanssa hiukan helpompaa, saa periaatteessa myös yläkautta käsikopelolla pienen lenkin kanssa. Sulla tosin tais olla se 4.0L.. sen vaihdoin just noin kun Jari tuossa jo ehtikin heittää, kolmella jatkolla ja räikällä, muistelisin et olis ollut tuumakokonen hylsy... 7/16?



niinjoo ja mulla oli kans TOSI tiukassa siinä Anun ex-Jeepissä, oli aluks sellanen kääntyvävarsikin jatkojen välissä muttei sen kanssa saanut painettua hylsää kunnolla kiinni joten lyhensin yhtä jatkoa ja sai just ja just pari naksautusta ilman sitä kääntyvää ja sitten ruuvailin irti sen kääntyvän kanssa... muistelisin että yhtä pska se oli kiinnittääkin. muistelisin et yläkautta olisin pyöritellyt ensin pultit kohilleen ja sit alakautta kireeks...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Avatar
pekka
Viestit: 4939
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

XJ:n CPS:n irroitus

Viesti Kirjoittaja pekka »

Ei se loppujen lopuksi ollut ollenkaan paha rasti;

puolen tuuman räikkä, 2 pitkää jatkoa, nivel ja 7/16" 6-kulmainen hylsy.

Kardaanin vierestä sai hyvin löysättyä molemmat pultit ja käden sai sopimaan heti etuperän takaa ylös anturille ja näpeillä pyöriteltyä pultit pois ja takas. Itse anturin syötin yläkautta, ettei tarvinnut onkia johtoa.



Ja se tärkein, auto käy.
Vastaa Viestiin