Kävin katsastuksessa
-
Kävin katsastuksessa
Pääsempäs minäkin vappuajelulle. Sen verran lumikasat jo täälläkin sulaneet, että sain Americaanon takapihankätköistä esille.
No, leimahan oli mennyt vanhaksi syksyisen saamattomuuden johdosta.
Soitto Katekalle ja seuraava aika olisi tarjolla puolen tunnin päästä.
Eipä kerennyt herkistellä paikkoja, kun tuota matkaakin on parikymmentä kilsaa konttorille.
Konttorilla tolkuton ruuhka, mutta minähän olin varannut ajan joten pääsin heti sisään maksettuani kohtuullisen 30 euron maksun.
Pahoittelin katsurille etten ollu kerennyt mitään itse tsekkailemaan ja tämmöisen vanhan romun heidän vaivoikseen tuon.
Nää on autoja, nää kestää, useimmat on tän ikäsenä kierrätetty jo puolenkymmentä kertaa, tuumas katsuri ja survas rattivaihteen rusahtaen pykälään.
Omasta mielestäni iskarit ovat jo finaalissa, mutta testeri antoi aivan kelpo tulokset, samaten jarrut pelittivät mainiosti.
Auto nosturille, nyt tulee tuomio, ajattelen. Konttorille ajellessa kuoppaisissa mutkissa Americaano klonksautteli joitain elimiään alustassa.
Hyvähän tämä on, kommentti tulee auton alta.
Minä kyselen että mikähän se kolahtelee toisinaan tuolla etupäässä?
Eipä täällä äänistä välitetä, jos kalusto on vain kunnossa.
Eikun kovaa ajoa vain ja tervetuloa syksyllä uudestaan.
Hymyillen, luu ulkona poistuin Katekan pihasta katselemaan Joen kaupungin vappumeininkiä. http://www.amccf.com/yabbfiles/Templates/Forum/yabb21/smiley.gif
No, leimahan oli mennyt vanhaksi syksyisen saamattomuuden johdosta.
Soitto Katekalle ja seuraava aika olisi tarjolla puolen tunnin päästä.
Eipä kerennyt herkistellä paikkoja, kun tuota matkaakin on parikymmentä kilsaa konttorille.
Konttorilla tolkuton ruuhka, mutta minähän olin varannut ajan joten pääsin heti sisään maksettuani kohtuullisen 30 euron maksun.
Pahoittelin katsurille etten ollu kerennyt mitään itse tsekkailemaan ja tämmöisen vanhan romun heidän vaivoikseen tuon.
Nää on autoja, nää kestää, useimmat on tän ikäsenä kierrätetty jo puolenkymmentä kertaa, tuumas katsuri ja survas rattivaihteen rusahtaen pykälään.
Omasta mielestäni iskarit ovat jo finaalissa, mutta testeri antoi aivan kelpo tulokset, samaten jarrut pelittivät mainiosti.
Auto nosturille, nyt tulee tuomio, ajattelen. Konttorille ajellessa kuoppaisissa mutkissa Americaano klonksautteli joitain elimiään alustassa.
Hyvähän tämä on, kommentti tulee auton alta.
Minä kyselen että mikähän se kolahtelee toisinaan tuolla etupäässä?
Eipä täällä äänistä välitetä, jos kalusto on vain kunnossa.
Eikun kovaa ajoa vain ja tervetuloa syksyllä uudestaan.
Hymyillen, luu ulkona poistuin Katekan pihasta katselemaan Joen kaupungin vappumeininkiä. http://www.amccf.com/yabbfiles/Templates/Forum/yabb21/smiley.gif
Kävin katsastuksessa
Noinhan sen kuuluukin mennä 8-)
Kävin katsastuksessa
joo. lähes ku unelmissa. hieno että löytyi katsastaja joka ymmärsi asian päälle. tollanen kertomus luo uskoa itsellekkin että toivoa voi olla! hahah
Kävin katsastuksessa
:) leima tuli, vaikka ei ollut edes tuttu katsastusmies. Tilasin Trafista auton historiatiedot, jotta löytyisi se rekisteröintipäivä. Mutta filmi oli niin huono ,ettei siitä saanut selvää. Eikä siitä osiosta jotunut maksamaan.
Kävin katsastuksessa
onnittelut. ei niin siistii autoo kun sulla kai vieras katsastaja uskalla ees repata. hahahah pitää olla tuttu. :)
tulipa mieleen. onko tapani sun autolla ollut muita rek numeroita.. jokka olisi vapaana?
mustat kilvethän saa tilattua kai tuollaiseen halutessaan vaikka ihan uudelle rek.numerolle. (jos auto on tarpeeksi vanha, niin siinä on luultavasti ollutkin mustat joskus ainakin jollain rek.numerolla)
mäkin pyysin silloin joskus itselleni mustilla kilvillä vaikka yrittivät ensin valkopohjaisia ottaa siihen.. eu merkillä ja kaikkee.. juu kiits ei.
tulipa mieleen. onko tapani sun autolla ollut muita rek numeroita.. jokka olisi vapaana?
mustat kilvethän saa tilattua kai tuollaiseen halutessaan vaikka ihan uudelle rek.numerolle. (jos auto on tarpeeksi vanha, niin siinä on luultavasti ollutkin mustat joskus ainakin jollain rek.numerolla)
mäkin pyysin silloin joskus itselleni mustilla kilvillä vaikka yrittivät ensin valkopohjaisia ottaa siihen.. eu merkillä ja kaikkee.. juu kiits ei.
Kävin katsastuksessa
Nonsence, samat kilvet alusta saakka. Koitas saada vaikka USA-666? oli joskus jollain Rämpylässä nettiautossa v.2006-7?Black is beautiful, rekkareissa.
Kävin katsastuksessa
eli sama vika kun mulla.. ollut samalla rekkarilla, ainakin niin kauan kun trafin tiedot menee.
mutta kyllähän mä voisin nuo nykyset silti vaikka vaihtaa sellaseen jossa olis 6 tai 7 viiminen numero.. toi 8 on vähän ilkee.. heinäkuussa vasta saisi tän kesän katsastuksen tehdä.
niillä on vaan ilkee tapa antaa "samaan numeroon päättyvä vapaa kilpi jos vain mahdollista.. jos siis on perusteltu syy miksi vanha kilpi numeroineen ei kelpaa, esim jos on talven aikana tms toinen kilpi kadonnut/varastettu" (ettei voi kikkailla katsastusaikojen tms kanssa kai syynä)
mutta kyllähän mä voisin nuo nykyset silti vaikka vaihtaa sellaseen jossa olis 6 tai 7 viiminen numero.. toi 8 on vähän ilkee.. heinäkuussa vasta saisi tän kesän katsastuksen tehdä.
niillä on vaan ilkee tapa antaa "samaan numeroon päättyvä vapaa kilpi jos vain mahdollista.. jos siis on perusteltu syy miksi vanha kilpi numeroineen ei kelpaa, esim jos on talven aikana tms toinen kilpi kadonnut/varastettu" (ettei voi kikkailla katsastusaikojen tms kanssa kai syynä)
Kävin katsastuksessa
Mulla loppuu rekkari nollaan, niin syyskuussa leimaan ennen talliin vientiä tai keväällä heti ekana leima pitkänä konttorin kautta ajoon...
Aiemmin suosin tuota kevätkatsastusta, mutta totesin paikkojen olevan hieman jähmeessä seisonnasta.
Siirryin pari vuotta takaperin syyskatsastukseen, joten nytkin mulla on leimaa vuoden loppuun saakka voimassa, vaikken ole autolla ajanut tänä vuonna vielä ollenkaan. ( ;) saa ajaa koko kesän laittomalla autolla, vitsi, vitsi ;D ;D )
RS
Aiemmin suosin tuota kevätkatsastusta, mutta totesin paikkojen olevan hieman jähmeessä seisonnasta.
Siirryin pari vuotta takaperin syyskatsastukseen, joten nytkin mulla on leimaa vuoden loppuun saakka voimassa, vaikken ole autolla ajanut tänä vuonna vielä ollenkaan. ( ;) saa ajaa koko kesän laittomalla autolla, vitsi, vitsi ;D ;D )
RS
Kävin katsastuksessa
Jave leimattu. 8-) 8-)
Oikea alapallo ja takapyörän laakerit vaihtoon.. mistäs löytys?
Oikea alapallo ja takapyörän laakerit vaihtoon.. mistäs löytys?
Kävin katsastuksessa
Timkenin laakerit Rauman akusta...
Saan alennusta sieltä jos haluat voin kysyä!:)
Iiro
Saan alennusta sieltä jos haluat voin kysyä!:)
Iiro