Hornan startti
Hornan startti
niiiin, mää tarkoitin vaihdevivuston puslia, en startin...
Hornan startti
Niin määkin,, joku on sitä jo korjannutkin,, hitsannut sinne pätkän harjaterästä ettei etummaisempi rattiakselilta lähtevä tanko vetäis itseään nakeliin,, se vetää silti.
emännältä terveisiä, se rupes nussimaan pilkkuja,, lähettää hymiön: [smiley=bath.gif]
....
kasin kannet tuli tänään oikaisusta, olivat siivun ottaneet pois samalla, pitäisi puristuksetkin olla nyt sit kohdallaan. Mikä on yleinen mielipide fordin koneesta AMC:n kopassa ? AMC:n kaseja vaan hankalahko löytää.
emännältä terveisiä, se rupes nussimaan pilkkuja,, lähettää hymiön: [smiley=bath.gif]
....
kasin kannet tuli tänään oikaisusta, olivat siivun ottaneet pois samalla, pitäisi puristuksetkin olla nyt sit kohdallaan. Mikä on yleinen mielipide fordin koneesta AMC:n kopassa ? AMC:n kaseja vaan hankalahko löytää.
Hornan startti
Kaikki vieraat koneet teilataan jossain vaiheessa julkisesti tai kautta rantain. Mitkään järkisyyt ei auta. Kuitenkin jälkiasennetuista kaseista suuri osa on just niitä muita. Ehkä Ford kelpaa paremmin kuin Chevy, mene ja tiedä. Mä olen kokenut tän asian näin.
Hornan startti
Mun mielestä on tärkeintä, että AMC-kopat on liikenteessä, eikä pölyynny talleissa odottaen sitä AMC kasia.
Tähän täytyy kyllä vielä lisätä, jos kuutoskone toimii niin miksi sitä ruveta pois kampeamaan....
AMC kuutosella jo vuodesta 1992
RS
Tähän täytyy kyllä vielä lisätä, jos kuutoskone toimii niin miksi sitä ruveta pois kampeamaan....
AMC kuutosella jo vuodesta 1992
RS
Hornan startti
Mikä on yleinen mielipide fordin koneesta AMC:n kopassa ? AMC:n kaseja vaan hankalahko löytää.
No toi on ihan sama kun amc:n kone esim. mustangissa. Voi olla hienokin varsinkin jos on tehokas, mutta ei koskaan yhtä arvostettu/arvokas kuin omalla tekniikalla.
Poikkeuksena on ehkä pienet eurokopat joihin on saatu ängettyä iso jenkkikasi, ne on mielestäni aika hienoja pelejä
Ja kyllä noita kaseja on vähän väliä kaupan eikä edes kovin kalliita, osat tosin on kalliimpia kuin valtamerkkeihin.
Hornan startti
Mut onneks se on aina niin et itsellehän noita autoja rakennetaan... ei muille. ;D
Ja hornettiakaan moni pertti perusautoilija AMC:ksi tunnista. moni tietotoimistokin kysellyt nyt et mikä toi sun autos on ku tuol hiekkapuhallushallis seisoo... Vaikka niitä nyt tuntuu liikentees kuitekin +100 olevan.
Kunhan se kuulostaa ja näyttää hyvältä 8-)
Ja hornettiakaan moni pertti perusautoilija AMC:ksi tunnista. moni tietotoimistokin kysellyt nyt et mikä toi sun autos on ku tuol hiekkapuhallushallis seisoo... Vaikka niitä nyt tuntuu liikentees kuitekin +100 olevan.
Kunhan se kuulostaa ja näyttää hyvältä 8-)
Hornan startti
Jiihaa, mun lempiaiheita, hiphei!!! Rämpylään AMC:n kone ja sillä siisti, heheeeeee...
Eikä ainakaan zörvelottia, joku muuten mulle joskus väitti, kun oli vaihtanut hajonneen AMC:n 360:n tilalle Jeeppiinsä tuollaisen fjuurdin 351, että muka kulki paremmin ja kulutti vähemmin, varmaan ihan paskapuhetta... :P
Eikä ainakaan zörvelottia, joku muuten mulle joskus väitti, kun oli vaihtanut hajonneen AMC:n 360:n tilalle Jeeppiinsä tuollaisen fjuurdin 351, että muka kulki paremmin ja kulutti vähemmin, varmaan ihan paskapuhetta... :P
Hornan startti
Oli miten oli,,, mut erittäin hyvää päästäistä kaikille !
[smiley=vrolijk_26.gif]
Nyt mökkeillään ja ryypätään, ajetaan vain saunanlauteilla...
[smiley=vrolijk_26.gif]
Nyt mökkeillään ja ryypätään, ajetaan vain saunanlauteilla...
Hornan startti
Se on ihan sama mikä kone siellä sykkii,kuhan kuljettaa. KYLLÄ JENKKI ON JEEEEESS. ;)