quatra trackin öljy
quatra trackin öljy
Quadra-Trac -öljyä (löytyy), hitsi kun ei tullut puheeksi aikaisemmin!!! Laitoin ne tiivarit just tulemaan aamulla!!!
quatra trackin öljy
Jotkut on käyttäny kitkalukon lisäainetta, mutta tiedä siitä toimivuudesta???
Öljyä menee 2 pulloa itse jakolaatikkoon ja vajaa 1 pullo aluevaihteeseen (=3 pulloa tarviit á 1 quart)!
Öljyä menee 2 pulloa itse jakolaatikkoon ja vajaa 1 pullo aluevaihteeseen (=3 pulloa tarviit á 1 quart)!
quatra trackin öljy
Minä koetin muinoin päästä "edullisesti" 8) ja käytin quatra tracissa vaikka minkälaisia öljysekoituksia, mutta se toimi kunnolla vasta, kun laitoin nuo oikeat litkut, suosittelen!
quatra trackin öljy
Ainut oikea, joka käy quadra track jakolaatikkoon on Quadra-Trac -öljy. mitään muuta ei saa edes miettiä. Öljy sisältää
oman kitka-aineen joten mitään lisäaineita ei kannata
laittaa. on omakohtaisia kokemuksia jakolaatikon särkemisestä kun itellä ei ollut tietoa eikä myyjälläkään. katsottiin vain luokitukset että täsmää.
mutta paskaksihan laatikko meni ja veto loppu siihen.
eli mitä tästä opimme -> alkuperäinen öljy on loppujen lopuksi halpaa.
oman kitka-aineen joten mitään lisäaineita ei kannata
laittaa. on omakohtaisia kokemuksia jakolaatikon särkemisestä kun itellä ei ollut tietoa eikä myyjälläkään. katsottiin vain luokitukset että täsmää.
mutta paskaksihan laatikko meni ja veto loppu siihen.
eli mitä tästä opimme -> alkuperäinen öljy on loppujen lopuksi halpaa.
quatra trackin öljy
No Akulle on toimitettu jo oikeaa öljyä, kuulema olikin omaa varastoa, mutta tarvitsi lisää....
Ja lisää löytyy.....
Ja lisää löytyy.....
quatra trackin öljy
Jamanttiin voi luottaa!
Good!
Good!