Kerholaisten muut harrastepelit kuin AMC:t
No mäkin hommasin uuden harrastepelin, ettei vaan tarttis talliin mennä Javea kattoo... Tuli seitsemäs fillari taloon, 50-lukuinen Monark, vähän erikoisempi, kun on kolme vaihdetta ja rumpujarrut edessä ja takana.
Piti mullekin saada wanha mankeli, kun Sirkulle sellaisen jo laitoin pari vuotta sitten kirppislöydöstä. Tänään pesin vuosien paskoista enimmät pois, huomenna vois alkaa purkaa tossa pihalla auringonpaisteessa. Toivottavasti siitä sais ihan ajopelin.
Piti mullekin saada wanha mankeli, kun Sirkulle sellaisen jo laitoin pari vuotta sitten kirppislöydöstä. Tänään pesin vuosien paskoista enimmät pois, huomenna vois alkaa purkaa tossa pihalla auringonpaisteessa. Toivottavasti siitä sais ihan ajopelin.
Olen viime aikoina rakennellut itselleni Custom-polkupyörää, tässä ensimmäinen jakso (AMC:kin mainitaan videoilla):
Jaksoja löytyy tällä hetkellä aiheesta 3, mutta esim tänään tulee jo heti lisää
Jihuu, Monarkilla ekat ajot tehty ja pienen säätelyn jälkeen jopa hienon englantilaisen Sturmey Archer napavaihteen kaikki kolme pykälää löytyi ja pysyy päälläkin. Ja rumpujarrut on teholtaan tosi heikot, mut sopii tällaiseen cruiseriin. On ne ennen olleet vahvoja polkijoita, toi kolmonen on meinaan niiiin pitkä, että mulle saa olla alamäki tai ainakin reipas myötätuuli, ennenkuin sillä saa kelattua. Ja peli painaa yli kax kertaa enemmän, kuin mun retkipyörä ja ruostetta on tarpeex, vaan on se niin hienoa selkä suorana körötellä.
Vielä pitää löytää joku vielä wanhempi ilman vaihteita, josta vois tervata apumoottorille sopivan vitkuttimen...
Vielä pitää löytää joku vielä wanhempi ilman vaihteita, josta vois tervata apumoottorille sopivan vitkuttimen...

Mun talli- ja työmatkavehje. Neljäs kausi alussa. Nopeempi kuin skootteri, halvempi kuin mopo.
Jincheng? 250?
Oon kans tollasta katellu, halvalla sais ja vois ihan huoletta duunata just sellasen ku haluaa.
Oon kans tollasta katellu, halvalla sais ja vois ihan huoletta duunata just sellasen ku haluaa.
Joo. Halvin mitä olen nähnyt nettimopossa oli 480 €
Tämä on yksi kesäkulkimista...
Aura vuodelta 1955, kunnostettu 20 vuotta sitten tähän kuosiin. 3-vaihdetta ja kromivanteet.

Aura vuodelta 1955, kunnostettu 20 vuotta sitten tähän kuosiin. 3-vaihdetta ja kromivanteet.

American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Hei mikä tää Jincheng on :)
Ihan aito kiinakustomi, uutenakin maksaa alle 3 tonttua ;D
Appiukolla oli tommonen kiinamopo, en kyllä muista merkkiä mutta kans tommone nätti kromikylläinen kustomi. Osti uutena ja tarkoituksena myös työmatka-ajot. Oli hänen kokemuksellaan todella hepponen ja muovinen laitos. Kesti ajoa noin kuukauden kerrallaan kunnes jotain hajosi. Todella tehoton ja lopulta kyllästyi ja myi pois - osti samaan hintaan vanhan VF750C hondan ja ajellut silllä ilman ongelmia pari kesää.
Positiivisena puolena, on halpa, osat halpoja ja onhan tuo moottoripyörän näkönen. Kulki noin 110 km/h täydessä vauhdissa ja kiihtyvyys vastaa noin A1-kevaria, eli on ehkä hiukan nopiampi kun naapurin korolla. Niin ja todennäköisesti noita on hyviäkin olemassa, eihän ne kaikki noin huonoja voi olla...
Ottasin mielummin tommosen Auran. ;)
Positiivisena puolena, on halpa, osat halpoja ja onhan tuo moottoripyörän näkönen. Kulki noin 110 km/h täydessä vauhdissa ja kiihtyvyys vastaa noin A1-kevaria, eli on ehkä hiukan nopiampi kun naapurin korolla. Niin ja todennäköisesti noita on hyviäkin olemassa, eihän ne kaikki noin huonoja voi olla...
Ottasin mielummin tommosen Auran. ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut