Kerholaisten muut harrastepelit kuin AMC:t

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
sillu
Site Admin

Viesti Kirjoittaja sillu »

Autoa aloiteltu. Kuskin puolen helmaa leikkelin isolla kädellä, turhaahan sinne on mitän haperoa jättää.. :

Konehuoneesta tuli siisti kun sipisteli ja käytti rättiä:

sillu
Site Admin

9 päivää hitsattu ja viä jatkuu.. ::) ::)
sillu
Site Admin

13 päivää tuli hitsattua, nyt jo pohjamaalitkin päällä. Sähkötöitä aloitettu..
NonSenCe

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

jaa.. en ookkaan tänne näemmä tuota omaa kesäjenkki rotiskoani maininnut.. vaikka onkin vähän yli vuoden jo mulla ollut.

eli Oldsmobile Cutlass 2d coupe vm 1980.
sillu
Site Admin

KE20 Corolla nyt katsastettu, kymmeniä päiviä sai hitsata. Nyt pakkeli- ja maalihommiin..
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Pitäsköhän munkin hitsata joku riisipussi kuntoon... 82 Kirsikka olisi navetassa ja läjä uutta peltiä.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
PetriN

Viesti Kirjoittaja PetriN »

Tietty varmaan vaikeampi laittaa rahaa kiinni jos niitä vaihtaa koko ajan, siitä mä en tiedä mitään, mä vaihtelen niitä vaan keskenäni ;D

Tässä asiassa me ollaankin samassa kerhossa :)
kerosiini

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

Oho jaa täällä on muitakin riisipussien ystäviä. Noh itse ajauduin samaan kerhoon muijan yllyttämänä. Viime vkl etelän turneella tarttui Heinolasta mukaan '74 "rauni"

https://www.dropbox.com/sh/idhhkk1r5qbxut9/AACHR41rJNBitOoUm6ZdmN9Ia?dl=0
sillu
Site Admin

"Käyttöharrasteautoksi" mitä se sitten tarkottaakaan ;D tuli hankittua Chevy Blazer -96, samalla hävitettiin yksi bemareista pois pihasta. Ei toki uusi auto, joten puuhasteltavaa riitti jonkin verran, mut on nyt ihan makee. Mielenkiintosta alkaa sit nähä miten toimii sitten talvella.

Vaihtoehtoina katsottiin myös esim isokoppa-Jeeppejä ja Ford Explorereita, mut samanaikainen bemarin hävittäminen hankaloitti kauppoja, joten tähän Blazer-yksilöön päädyttiin.

hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Oho jaa täällä on muitakin riisipussien ystäviä. Noh itse ajauduin samaan kerhoon muijan yllyttämänä. Viime vkl etelän turneella tarttui Heinolasta mukaan '74  "rauni"

https://www.dropbox.com/sh/idhhkk1r5qbxut9/AACHR41rJNBitOoUm6ZdmN9Ia?dl=0

Mä olen salaa ihaillut noita Crowneja, varsinkin 60- ja 70-lukujen taitteen malleista. Tontilla makas aikanaan 69 avolava jota piti ruveta tekemään ja tuommoinen 73:nen välimalli varaosa autona. Avolava osoittautui nuorelle tekijälle liian vaativaksi projektiksi purkamisen jälkeen. Mulla on muistaakseni tohon sun malliin jotain valoja jemmassa jos haluat taltioida.
Vastaa Viestiin