Kerholaisten muut harrastepelit kuin AMC:t
Mulla on kanssa etuvilkut jouten, mistä lie hyllyyn tulleet...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Miinuksenahan tuossa tojossa on huonosti sutastumaalipinta (lakkaa liian vähän) ja vajaa määrä sylintereitä :(
Voi tätä harrasteauton valinnan vaikeutta taas..
Kumman ottaisitte, BMW 635CSi (ns. Haikeula) vai Corvette -88 (C4 siis), jos molemmat saman arvoisia eikä muita vaihtoehtoja :D
Kumman ottaisitte, BMW 635CSi (ns. Haikeula) vai Corvette -88 (C4 siis), jos molemmat saman arvoisia eikä muita vaihtoehtoja :D
Kyl mää noista vaihtoehdoista ottaisin bimmen, varsinkin jos tupperware on ihan perusversio.
Voi tätä harrasteauton valinnan vaikeutta taas..
Kuten Pekka tuossa totesikin, puimuriin kallistuisi vaaka. Ei Vetessäkään nyt varsinaisesti mitään vikaa ole, mutta C4 ei ole (ainakaan vielä) sellainen klassikko kuin E24.
Sillu sää tiedät kyllä :)
Mulla 75 LTD coupe, jonka laitoin myyntiin kun tuli toi americaano farmari, saa ostaa tai vaihtaa amc tuotteeseen.
Sitten löytyy 59 Tbird joka ollut vuodesta 88asti mulla.Käyttöauton virkaa hoitaa pojalta liisattu 88Mazda 626 sport saloon
Sitten löytyy 59 Tbird joka ollut vuodesta 88asti mulla.Käyttöauton virkaa hoitaa pojalta liisattu 88Mazda 626 sport saloon
Mulla 75 LTD coupe, jonka laitoin myyntiin kun tuli toi americaano farmari, saa ostaa tai vaihtaa amc tuotteeseen.
Koska koittaa se hetki, että tuo Tbird tarvitsee ovensa?
RS
Ei hötkyillä Rami hiljaa hyvä tulee