kolmeviikkoa duunin pihalla ei ainakaan parantanu sähövikoja
miten vit ti tu noi valot on oikeen sävelletty jos laittaa valot päälle ennen
starttia niin lataus ei toimi
jos auton sammuttaa valot päällä niin puolikkaat jää päälle sammuu vasta kun käyttää virrat päällä
no eipä noi tuikut pala enää ollenkaan
bilalupuodista hommasin jumbo releen valolle mutta tuli pieni ropleema ton pitkän katkasian kanssa
eli hyviä ideoita kun saan pitkät futaa
heräteen otin parkilta saa ainakin puolikaat palaa
sarjassamme hyvät kyssärit sopiiko 10*9,5 renkaat pyörii vakio alustan kanssa
olin tossa tosiaan kolme viikkoo oulu-kuopio-vaasa-vantaa linjalla ja kummajuttu akku oli död ja kone huone täynnä lunta
ai niin ps mihin se pienempi letku menee venakopasta
autohan on säälittävä cysler jeep 90
pikku jutskaa jeepissä
pikku jutskaa jeepissä
jotai pikku vikaa sähköissä tuntuis olevan.. oottaa et joku keksii mitä. (sähköviat mysteerisiä minusta.. jotkut välil korjautuvat muka itsekseen.)
pikku jutskaa jeepissä
miten vit ti tu noi valot on oikeen sävelletty jos laittaa valot päälle ennen
starttia niin lataus ei toimi
jos auton sammuttaa valot päällä niin puolikkaat jää päälle sammuu vasta kun käyttää virrat päällä
no eipä noi tuikut pala enää ollenkaan
Tosta latauksesta en sano mitään, mutta toi valot jää päälle on "saattovalot" sammuu noin puolessa minuutissa itsekseen, kunhan oot katkaisijan tuupannut pohjaan
bilalupuodista hommasin jumbo releen valolle mutta tuli pieni ropleema ton pitkän katkasian kanssa
eli hyviä ideoita kun saan pitkät futaa
heräteen otin parkilta saa ainakin puolikaat palaa
Orkkiksena ei oo releitä, oon laitellu biilteman valonvahvistin nimellä kulkevaa johtosarjaa, sillä saa halvalla ja helposti uudet johdot valoille + releet, ohjaus vanhasta lampunkannasta. Tietty jos valokatkaisija on totaali paskana täytyy se ens vaihtaa.
sarjassamme hyvät kyssärit sopiiko 10*9,5 renkaat pyörii vakio alustan kanssa
Sopivilla vanteilla pitäis mennä, mulla on pyörinyt lässähteneillä jousilla ja vaki vanteilla 235/75 täysin ongelmitta, eikä noissa juurikaan kokoeroa ole.
olin tossa tosiaan kolme viikkoo oulu-kuopio-vaasa-vantaa linjalla ja kummajuttu akku oli död ja kone huone täynnä lunta
Mulla on joku hälärin jäänne, jota en oo saanu aikaiseksi poistaa. Syö akun reilussa viikossa.
pikku jutskaa jeepissä
katos vaan ei tullu saatto valo hoito ees mielen tän ikäsissä
kyllä ne 235 vaan on pienemmät
toi pitkä onkelma vaan vielä vaivaa
kyl se laturi täytynee uusia viimestään sillon kun joutuu menee taksilla töihin on vaan niin uuden näkönen
kyllä ne 235 vaan on pienemmät
toi pitkä onkelma vaan vielä vaivaa
kyl se laturi täytynee uusia viimestään sillon kun joutuu menee taksilla töihin on vaan niin uuden näkönen
pikku jutskaa jeepissä
Paperilla leveydessä eroa 6mm, korkeudessa 28,5mm. Käytännössä korkeusero on jotain muuta. Siis jos puhutaan 30x9,5 kummista.