Terve!
On tässä ollu hieman mielessä, kun katselee noita 196 sen varaosahintoja.. tällanen
http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1228985315
koneenvaihto 196->232
niin, miten kävis tuon BorgWarnen t35 vaihteiston kanssa? kävisköhän se tuon isomman myllyn perään? putkikartaanihässäkkä kun on, niin ei taida muut vaihteistot ainakaa helposti mennä.
auto on 1964 vuoden Rambler
tänks! ;D
Koneenvaihto mielessä
-
Koneenvaihto mielessä
Pitääpä heti mainostaa myynnissä olevaa konetta:

Myös kolmivaihteinen manuaali joka oli tuon perässä kiinni, ilman kytkinkoppaa tosin! Siinä oli iso reikä ja heitin pois...
500€ yhteensä?

Myös kolmivaihteinen manuaali joka oli tuon perässä kiinni, ilman kytkinkoppaa tosin! Siinä oli iso reikä ja heitin pois...
500€ yhteensä?
Koneenvaihto mielessä
Joo! On hyvä hinta. Varaosat maksas töineen noin 2000e. Aika paljon 196cid;stä vaikka oiskin hienoo ajella sit historiaa
mut otan yhteyttä kun tässä selviäis toi vaihteistoasia. Kun miten mä saan mm. vaihekepin kun on automaattiloota tossa ny?
jos se kävis tohon vanhaan vaihteistoon nii tarvis vaan askarrellapaskarrella moottorikorvakkeet :)
mut otan yhteyttä kun tässä selviäis toi vaihteistoasia. Kun miten mä saan mm. vaihekepin kun on automaattiloota tossa ny?
jos se kävis tohon vanhaan vaihteistoon nii tarvis vaan askarrellapaskarrella moottorikorvakkeet :)
Koneenvaihto mielessä
Menee lootaan suoraan.
-
Koneenvaihto mielessä
Okei, hyvä, pekka.j näköjään tiesi kertoa että menee vaihteistosi perään suoraan :)
Mun yhteystiedot on:
Mikko Valle
040-5538447
mikko@sunnuntaikuvaaja.fi
Moottori on Tuusulassa ja minä olen siellä paikan päällä kaikki viikonloput. Voin tietysti tulla viikollakin, illalla, jos niin sovitaan.
Mun yhteystiedot on:
Mikko Valle
040-5538447
mikko@sunnuntaikuvaaja.fi
Moottori on Tuusulassa ja minä olen siellä paikan päällä kaikki viikonloput. Voin tietysti tulla viikollakin, illalla, jos niin sovitaan.
Koneenvaihto mielessä
Kiinnityksiin menee, silmälaakerin koko voi hiukan heittää, mutta se on aikas pieni murhe