Koneenvaihto mielessä

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Jerba

Koneenvaihto mielessä

Viesti Kirjoittaja Jerba »

Terve!

On tässä ollu hieman mielessä, kun katselee noita 196 sen varaosahintoja.. tällanen

http://www.amccf.com/yabb2/YaBB.pl?num=1228985315

koneenvaihto 196->232

niin, miten kävis tuon BorgWarnen t35 vaihteiston kanssa? kävisköhän se tuon isomman myllyn perään? putkikartaanihässäkkä kun on, niin ei taida muut vaihteistot ainakaa helposti mennä.

auto on 1964 vuoden Rambler

tänks! ;D
sunnuntaikuvaaja

Koneenvaihto mielessä

Viesti Kirjoittaja sunnuntaikuvaaja »

Pitääpä heti mainostaa myynnissä olevaa konetta:

Myös kolmivaihteinen manuaali joka oli tuon perässä kiinni, ilman kytkinkoppaa tosin! Siinä oli iso reikä ja heitin pois...

500€ yhteensä?
Jerba

Koneenvaihto mielessä

Viesti Kirjoittaja Jerba »

Joo! On hyvä hinta. Varaosat maksas töineen noin 2000e. Aika paljon 196cid;stä vaikka oiskin hienoo ajella sit historiaa

mut otan yhteyttä kun tässä selviäis toi vaihteistoasia. Kun miten mä saan mm. vaihekepin kun on automaattiloota tossa ny?

jos se kävis tohon vanhaan vaihteistoon nii tarvis vaan askarrellapaskarrella moottorikorvakkeet :)
pekka

Koneenvaihto mielessä

Viesti Kirjoittaja pekka »

Menee lootaan suoraan.
sunnuntaikuvaaja

Koneenvaihto mielessä

Viesti Kirjoittaja sunnuntaikuvaaja »

Okei, hyvä, pekka.j näköjään tiesi kertoa että menee vaihteistosi perään suoraan :)

Mun yhteystiedot on:

Mikko Valle

040-5538447

mikko@sunnuntaikuvaaja.fi

Moottori on Tuusulassa ja minä olen siellä paikan päällä kaikki viikonloput. Voin tietysti tulla viikollakin, illalla, jos niin sovitaan.
pekka

Koneenvaihto mielessä

Viesti Kirjoittaja pekka »

Kiinnityksiin menee, silmälaakerin koko voi hiukan heittää, mutta se on aikas pieni murhe
Vastaa Viestiin