kuvittelenko vain vai lähtikö tuo chieffi todella huonosti käyntiin myös safarilla? melkosen sahauksen takana oli...?
Se ei ole oikeastaan ikinä lähtenyt niin kuin pitäis. Uuden kaasarin säädön sekä jakajan kannen+pyörijän vaihdon jälkeen se lähti viime aikoina välillä jopa ekalla, mutta juuri nyt Safarilla se alkoi uudestaan temppuilemaan.
Kävi taas kuitenkin hullun tuuria, kun PE Chief jaksoi n. 200km Lopelta Mynämäelle, LA metsäajelut ja SU vielä sippas parin kilsan säteelle Hepen työpaikasta. Huonomminkin olis voinu käydä...
Suru uutisia :(.........jakaja ei pyöri. En nostanut vielä ylös, et olis nähnyt mitä siellä akselin toisessa päässä on tapahtunut. Riittääkö toinen jakaja/ratas vai pitääkö ruveta isopaan remppaan.
Suru uutisia :(.........jakaja ei pyöri. En nostanut vielä ylös, et olis nähnyt mitä siellä akselin toisessa päässä on tapahtunut. Riittääkö toinen jakaja/ratas vai pitääkö ruveta isopaan remppaan.
Vaatii jakopäänkopan avauksen, rattaat suorana :-? :-? !! Tuurilla vois olla jakajanrattaan putkisokka poikki, mutta enpäs usko....
EDITTIÄ: miks ei tää hymiö toimi: :'( se on ton allaolevan rivin viimenen
Nyt on jakopää auki ja voidaan todeta seuraavaa: jakajan ratas entinen ( 2 hammasta irtipoikki) ja öljypumpun rattaat samoin. Sitten vaurion aiheuttaja: jakopään kopassa oli sisällä kaksi n. 10mm kierrejousen palaa, ja öljypumpun sisällä yksi. Kertokaas viisaammat, että mistä ihmeestä tollaset jousenpalat voi kulkeutua a) jakopään kopan sisäpuolelle b) öljypumpun rattaisiin???