Holley vs. Edelbrock
Holley vs. Edelbrock
Vielä pieni lisäys tohon edelliseen. Mullahan toi jeeppi kärsii vähän lämpö ongelmista. Ja ongelma ilmenee silloin jos kunnolla antaa runtua. Eli nätin ajon jälkeen lämmöt pysyy kurissa tyhjäkäynnillä mutta jos kunnolla runttaa, niin sen jälkeen tyhjäkäynnillä alkaa lämmöt nousemaan. Voisiko olla että kovemmalla rasituksella käy liian laihalla ja nostaa lämmöt, vai johtuuko siitä että kone yksinkertaisesti lämpenee enemmän kovemmalla rasituksella...?
Holley vs. Edelbrock
Mulla oli aikanaan Hornetissa vähän saman tyyppisiä ongelmia. Tietääkseni ongelma katos kun Jaska päivitti sen vakuumi Hollikan Carterin AFB:ksi. Kävi kierroksilla laihalla ja lämmöt nousi.
Jos sulla on nyt Hollikka, niin katos miten toisiopuolen suuttimia sais suurennettua. Power-valvekin taitais kaivat päivitystä.
Jos sulla on nyt Hollikka, niin katos miten toisiopuolen suuttimia sais suurennettua. Power-valvekin taitais kaivat päivitystä.
Holley vs. Edelbrock
nyt on 600 cfm carter... ja harkinnassa olisi hollikka (tuplapumppu)
Holley vs. Edelbrock
Edelleen sitä mieltä että koita ensin säätää neula-jousi-suutinsarjalla sopivaksi ja kärymittariin, tuo tuplapumppu voi jo ruokkia liikaa.
Holley vs. Edelbrock
Edelleen sitä mieltä että koita ensin säätää neula-jousi-suutinsarjalla sopivaksi ja kärymittariin, tuo tuplapumppu voi jo ruokkia liikaa.
jotenkin vaan kiinnostais koittaa mitä hollikka sanoo, kun ei ole siitä oikein kokemusta... saahan sen myytyä jos ei pelitä. Jokseenkin alan kääntyä 700 cfm tuplapumpun suuntaan...
Holley vs. Edelbrock
Edelleen sitä mieltä että koita ensin säätää neula-jousi-suutinsarjalla sopivaksi ja kärymittariin, tuo tuplapumppu voi jo ruokkia liikaa.
jotenkin vaan kiinnostais koittaa mitä hollikka sanoo, kun ei ole siitä oikein kokemusta... saahan sen myytyä jos ei pelitä. Jokseenkin alan kääntyä 700 cfm tuplapumpun suuntaan...
Jaakolla hyvä pointti tuossa, jos kaasari ei ole säädöissään niin se ei pakosti parane vaihtamalla. Säätäminen on nimittäin hollikalla 10x vaikeampaa kuin Carterissa... ::)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Holley vs. Edelbrock
Pakko heittää korsi kekoon, itellä miedosti viritetyssä malibussa tuli eroa kun paidalla ja pakkopaidalla kun vaihdoin pikkusen 600 vakuumin 650dp:n. Säädöis meni kyl herne nenukkiin monasti, mut syynä oli viallinen seosmittari.
Suosittelen virityspuuhiin:
Holley 4150 tms dp
Holley suutinsarja
AEM Uego
2 alinta säästää harmailta hiuksilta skidisti (tosin ei apua meille norwich-hamilton 3-tason ohittaneille)
Ensin duunataan tyhjäkäynti ja pikkusuuttimet kartalle, sit sen jälkeen kiihdytyspumpun kammet ja suuttimet, sit vikaks isot suuttimet. Kuulostaa iisiltä, mut ilman seosmittaria vähän haasteellista.
Suosittelen virityspuuhiin:
Holley 4150 tms dp
Holley suutinsarja
AEM Uego
2 alinta säästää harmailta hiuksilta skidisti (tosin ei apua meille norwich-hamilton 3-tason ohittaneille)
Ensin duunataan tyhjäkäynti ja pikkusuuttimet kartalle, sit sen jälkeen kiihdytyspumpun kammet ja suuttimet, sit vikaks isot suuttimet. Kuulostaa iisiltä, mut ilman seosmittaria vähän haasteellista.