slinger

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

slinger

Viesti Kirjoittaja juhap »

Mites tuo kasien ja kutosten kammen päässä oleva Oli slinger, onko sillä oikeasti merkitystä?



Vai onko se jäänne jostakin huopatiivisteisen aikakaudelta? Senhän pitäisi kai singota kampea pitkin valuvaa öljyä pois kopan stefan vierestä... Ihan niin kuin joissakin koneissa oleva vastakierre.



Vai hoitaako se jotenkin samalla ketjun voitelua?



Kutonen on nyt kasattavana ja aattelin jos vois tuommoisen heivata. Aiheuttaakohan se jopa ääntelyä? :-?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
juhap
Viestit: 6800
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

slinger

Viesti Kirjoittaja juhap »

No siellähän se nyt on omalla paikallaan. Mutta kannattikohan?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin