Kaasuvivusto

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
Tapani
Viestit: 365
Liittynyt: Su Huhti 22, 2007 12:51 pm

Kaasuvivusto

Viesti Kirjoittaja Tapani »

Hermot menee. Ongelmana vivuston liian pieni liike.  Vivusto on alunperin 196.sta. Olen koittanut säätää "työntötankoa" ja muunnellut vipuvarren kulmaa,mutta tuloksetta. Jos vaikka tekisi uuden vaijerivirityksen polkimelta,niin ongelmia tulee ylivaihteen katkaisijan sijoituksen suhteen. Kikka kolmosia?

Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Kaasuvivusto

Viesti Kirjoittaja A-V »

ellet löydä 232cidin omaa vivustoa niin poista koko vivusto ja pistä vaijeri yhdellä kiinnikkeellä molempiin päihin...? Ei mitenkään extreme homma...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vastaa Viestiin