Alipaine pyyhkijät
Alipaine pyyhkijät
hajooko noi pyyhkijät ihan oikeesti vai tuleeks niihin letku vuotoja ym.Mulla ainakin niin hitaat että ehtii isompikin sade loppua ennenkuin ne on pyyhkässy lasin.
Alipaine pyyhkijät
Kalvo väsyy / menee puhki.
Uusia oon kuullu tehdyn mm kumisaappaan varresta... ;D
Uusia oon kuullu tehdyn mm kumisaappaan varresta... ;D
Alipaine pyyhkijät
Letkut on melko helppo vaihtaa, toinen mikä kannattaa tsekata on se katkasin, ainakin mulla isoin vuoto oli siinä. Bensapumppu on muuten melko usein sama laite kun alipainepumppu (oma kalvohan noilla on mutta samassa 'jalassa'), joten jos on vikoja toisessa niin...
Noin karusti sanottuna alipainepyyhkijöissä ei ole ainuttakaan positiivista puolta vrt. sähköisiin... Sähköistäminen on melko helppo nakki ja osat ei ole kalliita.
Noin karusti sanottuna alipainepyyhkijöissä ei ole ainuttakaan positiivista puolta vrt. sähköisiin... Sähköistäminen on melko helppo nakki ja osat ei ole kalliita.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
-
Alipaine pyyhkijät
jos vika moottorissa, ei oo kovin paha korjata... omani korjasin hyödyntäen ruokailualustaks tarkotettua silikonilevyä....
Alipaine pyyhkijät
Toi sähköistäminen on kyllä pyörinyt ajatuksissa,mutta katotaan ensin saisko tohon sen verta henkee että pyyhkis edes vähän.
Alipaine pyyhkijät
Toi sähköistäminen on kyllä pyörinyt ajatuksissa,mutta katotaan ensin saisko tohon sen verta henkee että pyyhkis edes vähän.
tjoo, itellä yks läheltäpiti auton kanssa männävuosina, pyyhkijät päätti pysätä just väärään paikkaan. sen jälkeen en alipainepyyhkijöitä ole säälinyt vaikka ideana ovatkin varmasti hienot ja nykyaikana aika retrot..
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
Alipaine pyyhkijät
Onhan ne toisaalta aika kivat ja mun ex- caanossa ne jopa toimi todella hyvin.
Alipaine pyyhkijät
Enkä mä vaihtais niit mistään hinnasta sähkösiin. Tää on sama juttu ku lucaksen vilkkurele. Jos ei toimi niinkun kuuluis, niin se kertoo toiminnallaan et on vikaa , eikä korjaus ole se että ammutaan viestintuoja.
Tod, näk vikoja tässä on jo lueteltu niin hyvin että en lisää muuta ku sen mikä mulle aikoinaan murrikaaniin tuli. Pyyhkijät pyyhki tosi hitaasti ja kaikki sano et just tommosii noi alipainepyyhkijät on joten uskoin viisaampia. Sitten vaihdoin 196sen 232seen ja puf, pyyhkijäy alko toimimaan ku ajatus, säätökin oli höyhenenkövyt.
Niinpä tutkin alipaineletkutusta vanhasta moottorista eikä vika todellakaan ollu pyyhkijäkoneistossa, imusarjasta vaan löyty peukalon pitunen reika alapuolelta. Eipä ollu ihme ettei konekaan niin söpösti käyny.
Tod, näk vikoja tässä on jo lueteltu niin hyvin että en lisää muuta ku sen mikä mulle aikoinaan murrikaaniin tuli. Pyyhkijät pyyhki tosi hitaasti ja kaikki sano et just tommosii noi alipainepyyhkijät on joten uskoin viisaampia. Sitten vaihdoin 196sen 232seen ja puf, pyyhkijäy alko toimimaan ku ajatus, säätökin oli höyhenenkövyt.
Niinpä tutkin alipaineletkutusta vanhasta moottorista eikä vika todellakaan ollu pyyhkijäkoneistossa, imusarjasta vaan löyty peukalon pitunen reika alapuolelta. Eipä ollu ihme ettei konekaan niin söpösti käyny.
Alipaine pyyhkijät
Kato että säätö menee täysin auki.
Alipaine pyyhkijät
Mitenkähän ton säätönamikan pitäs toimia Ambossa vetämällä vai pyörittämällä,nyt ainakin toimii vetämällä ja ainoostaan ihan tapissa.Puolessavälissä jostain kuuluu suhinaa mutta en löytäny vielä paikka mistä.