American 220 -65...
-
- Viestit: 27
- Liittynyt: Pe Helmi 20, 2004 6:38 pm
American 220 -65...
Mahdollisuudesta en tiedä, mutta järkevää se varmasti on. Ihmettelen vaan, että mikä kone siinä nyt on.
American 220 -65...
::) Loota pitäs sopia 258:n kans ja konttorilla ei tarvii puhua mitään mitä ei erikseen kysytä
American 220 -65...
Tarkkana pitää olla kytkinkopan kanssa.
Uudemmassa 258:ssa on isompi kytkinkoppa kun vanhassa 199:ssä. Olisko starttikin eri puolella. Tosin uudempi kytkinkoppa käynee vanhan tilalle. Mulla on tuolla 100km päässä T-14 ja molemmat kytkinkopat, jos haluat varmistua ennen tarvehankintoja tai ruuvauksen aloittamista. Jokatapauksessa fyysisesti se on aika liki samanlainen. Sen voi varmaan muutoskatsastaa vaikka silleesti, että siihen sai optiona 232:n ja 258 on alle 20% enemmän kun se. Tosin mun mielestä ainakin 258=232=199 eli a:n voi korjata vaihtamalla b:n siihen tilalle. Teho, tilavuus ja paino on kumminkin samalla pallokentällä.
Uudemmassa 258:ssa on isompi kytkinkoppa kun vanhassa 199:ssä. Olisko starttikin eri puolella. Tosin uudempi kytkinkoppa käynee vanhan tilalle. Mulla on tuolla 100km päässä T-14 ja molemmat kytkinkopat, jos haluat varmistua ennen tarvehankintoja tai ruuvauksen aloittamista. Jokatapauksessa fyysisesti se on aika liki samanlainen. Sen voi varmaan muutoskatsastaa vaikka silleesti, että siihen sai optiona 232:n ja 258 on alle 20% enemmän kun se. Tosin mun mielestä ainakin 258=232=199 eli a:n voi korjata vaihtamalla b:n siihen tilalle. Teho, tilavuus ja paino on kumminkin samalla pallokentällä.
American 220 -65...
Tälleen aloittelevalle merkin-harrastajalle ihan perustietoja:
199, 232 ja 258 sisäiset erot rajoittuvat iskunpituuteen ja pienempiin eroihin, päällepäin saman näköisiä.
Moottorin ikä ratkaisee kytkinkopan ja starttimoottorin sijainnin (muutos tapahtui -72).
Manuaalien kanssa en ole itse pelannut, tuli mieleen kampuran askipuol. pääty. sopiiko vanhempi kytkinasetelma uudempaan vauhtipyörään ja miten silmälaakerin kanssa?
Ajatus mukana, niin varmaan onnistuu.
RS
199, 232 ja 258 sisäiset erot rajoittuvat iskunpituuteen ja pienempiin eroihin, päällepäin saman näköisiä.
Moottorin ikä ratkaisee kytkinkopan ja starttimoottorin sijainnin (muutos tapahtui -72).
Manuaalien kanssa en ole itse pelannut, tuli mieleen kampuran askipuol. pääty. sopiiko vanhempi kytkinasetelma uudempaan vauhtipyörään ja miten silmälaakerin kanssa?
Ajatus mukana, niin varmaan onnistuu.
RS
American 220 -65...
Niin, jos siinä on 196cid, silloin jumppaa on enempi tiedossa.
RS
RS
American 220 -65...
Toi -65 vuosimalli oli siittä hassu että Classikin pikku moottori oli uudempi 199 ja Americanon vanhempi 196.
Tosin toi Classikki uudistu muutenkin tuona vuonna ja Americano vuotta myöhemmin. Olisko jotain suunnitelu kapasiteetin tasausta..
Ois itelläkin tän talven projektina vaihtaa tohon -64 Americanoon 196:sen tilalle 232+ autom. kun vaan muilta kiireiltä kerkeis.
Tosin toi Classikki uudistu muutenkin tuona vuonna ja Americano vuotta myöhemmin. Olisko jotain suunnitelu kapasiteetin tasausta..
Ois itelläkin tän talven projektina vaihtaa tohon -64 Americanoon 196:sen tilalle 232+ autom. kun vaan muilta kiireiltä kerkeis.