Näin AMC:n liikenteessä
Keltainen CJ Jeeppi ilman kattoa tuli tänään Lempäälässä vastaan.
Tänään VT8 Luvian ja Hangassuon puolessa välissä kohti Poria n.16.40 vihree 64/65 Caano valkoisella katolla.
Sunnuntaina Sodankylän keskustassa pyörähti Ambassador (CVL-14) erottu hyvin massasta, :D ja näytti olevan liukasta.
Kuvaa ei kerennyt ottaa :-[
Kuvaa ei kerennyt ottaa :-[
Viime parjantaina oli Kuopion Kyssillä parkissa Lasse, vihreä. Otin kuvankin.
Kävi tossa tallinkin pihassa Iisalmessa par viikkoo sitten.Alumiinikutvosta siinä ihasteltiin oikeen porukalla.
Kävi tossa tallinkin pihassa Iisalmessa par viikkoo sitten.Alumiinikutvosta siinä ihasteltiin oikeen porukalla.
On kyllä kommee peli!
Ei nyt varsinaisesti liikenteessä, mutta vartiokylän alepan vieressä olevan autokorjaamo/verkkopihan pihalla majailee pari Americaanoa? Onkos kellään näistä mitään käryä, kun ovat tuossa pihalla jo tovin olleet välillä paikkaansa muuttaneet?
-
itseasiassa mä näin viikko-pari sit ekojen lämpösten kelien aikaan chainsmokerin classicin menevän itäväylää ohi... seisoskelin tupakilla firman takapihalla, ei kuutosen ääntä voi olla erottamatta noiden kinnereiden suhinan seasta ;D
aurinkoine päivä muuttu välittömästi viel vähä paremmaks...
Päivää vaan kaikille, ainakin minun vihreä 64 klassikki oli perjantaina kyssillä.
-Sampo
itseasiassa mä näin viikko-pari sit ekojen lämpösten kelien aikaan chainsmokerin classicin menevän itäväylää ohi... seisoskelin tupakilla firman takapihalla, ei kuutosen ääntä voi olla erottamatta noiden kinnereiden suhinan seasta ;D
Joo aika kauheaa metakkaa tuo uusi putki tuntuu pitävän ;D