Näin AMC:n liikenteessä

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

Tänään huristeli trailerikyydillä 65 Americaano vastaan Tampereen eteläpuolella. Vaalea ehkä metallic väri pinnassa... Nokka purettuna...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Jeep-Ukko

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Tänään huristeli trailerikyydillä 65 Americaano vastaan Tampereen eteläpuolella. Vaalea ehkä metallic väri pinnassa... Nokka purettuna...
juhap

Viesti Kirjoittaja juhap »

juu...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Beluski

Viesti Kirjoittaja Beluski »

Hemmetin hieno Valkonen american farmari alkuillasta hattulassa,aulangontiellä.
faikku66

Viesti Kirjoittaja faikku66 »

Eilen Kuopion MotonetiN pihassa American STW -67.Perkule sehän onkin mun auto ;).
Jeep-Ukko

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Eilen Kuopion MotonetiN pihassa American STW -67.Perkule sehän onkin mun auto ;).

Tänään näin kun huristelit Kallansilloilla kohti Kuopioo...
1320

Viesti Kirjoittaja 1320 »

Perjantaina kun ajelin Americaanolla duunista himaan niin Kehä III:lla tuli vastaan ensin harmaa Jeep Comanche ja hetkeä myöhemmin tämä Wagoneer:

Lauantai-iltapäivällä kun oltiin kans Ramblerilla ajelemassa niin vanhalla Turuntiellä tuli Espoon päädyssä Handen punainen Rambler Marlin vastaan. Hieno näky talvisessa kelissä nykykikkareiden joukossa. 8-)

Tää auto siis, kuva viime kesältä jostain tapahtumasta.

KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Mulla tuli toissapäivänä täällä Rekolassa taas vastaan se kuparin värinen Pacer, sekin metka näky hankien keskellä.
hentpe

Viesti Kirjoittaja hentpe »

Niin siis toi on Cherokee ;)

Hyvä että monella kerholaisella (mm. mulla) kiertänyt "keltiäinen" on edelleen liikenteessä ja voimissaan.
1320

Viesti Kirjoittaja 1320 »

Niin siis toi on Cherokee  ;)

Hyvä että monella kerholaisella (mm. mulla) kiertänyt "keltiäinen" on edelleen liikenteessä ja voimissaan.

Cherokeen ja Wagoneerin ero on jäänyt mulla pimentoon, tai siis ei oo tullut tutkittua niin tarkkaan. :)

Pitääpä kattoa mistä noi erottaa toisistaan, täytyyhän kerhon automallit tuntea kun muutenkin kaverit kuittailee, et ei löydy sellaista Amerikanautoa mitä mä en tunnistaisi. Onhan niitä paljon mitä en tunne, mut kun noi kyselevät aina niitä helppoja tapauksia... ::)
Vastaa Viestiin